bærtur88 Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Jeg hadde ultralyd 18. juli hvor legen kunne se at eggløsning ville skje i dagene som kom. Vi hadde selvfølgelig sex disse dagene og siste gang 22. juli.. torsdag 30. juli tok jeg test som var negativ. Fikk brunlig utflod lørdag to dager seinere. Dette stoppet på natten. Tirsdag 5. august tok jeg ny test som viste veeeldig svak positiv. Tok digital test fredag 8. hvor jeg fikk gravid 1-2. lørdag 16. tok jeg ny digital test, fikk 2-3. Kan det være festeblødning som kom den ene dagen? Veldig sein? Er det for sein stigning mellom de digitale testene? Når bør det eventuelt komme 3+ for at dette er normalt? Nervøs.
Giss Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Alle er litt forskjellige. Selv kunne jeg ikke teste positivt så tidlig i det hele tatt men har likevell to friske, fine unger. Så lenge testen sier gravid så er det nok det du er. Blødningen kan godt bare være kroppen som ikke helt har styr på at den er gravid enda. Enkelte får jo mensen i flere måneder selv om de er gravide. Alle kropper følger ikke skjemaet men alt kan likevell være i den skjønneste orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå