Gå til innhold

ikke lurt å støvsuge edderkopper...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsj,det der 'tør' ikke jeg og lese:O

Skrevet

Så lenge man ikke har en veldig dårlig støvsuger, så skal det mye til at edderkoppen ikke dør av trykket når den blir sugd ned..

Anonymous poster hash: 9c433...233
Skrevet

Wow... 200 dager!

Anonymous poster hash: 25f15...28c
Gjest Antarctica
Skrevet

Ikke støvsuger edderkoppene. La dem leve! De spiser insekter, er ikke farlige for mennesker og lager dessuten vakre spindelvev. Vær glad i edderkoppene!

Skrevet

Ikke støvsuger edderkoppene. La dem leve! De spiser insekter, er ikke farlige for mennesker og lager dessuten vakre spindelvev. Vær glad i edderkoppene!

Edderkopper er noen ufyselige, ekle kryp. Ihvertfall de gedigne genmanipulerte krypene her. De kan få leve så mye de vil, så lenge de holder seg ute. Her inne i huset mitt, får de ikke leve lenge. Her skal jeg kunne kose meg

Anonymous poster hash: 65ba1...091

Skrevet

Jeg har blitt bitt av en edderkopp i mitt eget hus

Anonymous poster hash: af3fb...ea8

Gjest Antarctica
Skrevet

Sikker på du ikke var i edderkoppens hus...?

Skrevet

Jeg har en kompis som bor i ene hjørnet ved vinduene i stuen. Den holder seg der, helt nede ved gulvet, og spiser fluer - har nesten ikke hatt en flue i hele sommer.... dvs. jeg støvsuger de døde opp rundt det hjørnet.

Vi har en avtale om han han skal holde seg bare i det hjørnet, og så langt har han holdt seg til avtalen :P

Andre edderkopper slipper jeg ut igjen når deg oppdager dem.

Meeen... jeg opplevde en gang jeg kom hjem etter en helg at hele - og jeg mener HELE! - taket var dekket av et tykt lag spindelvev, som ikke var der før helgen (da hadde jeg av en annen grunn sjekket taket). Det var guffent, aldri hørt om eller sett det før eller etter. Da støvsugde jeg, men hvor synderen var, det aner jeg ikke ;)

Anonymous poster hash: c144a...af3

Skrevet

Orker ikke åpne linken en gang :( 

Men her i huset lever de ikke lenge :P Mitt hus :P Men ute får de være i fred :) Sammen med humlene, fluene og maurene :D 

Anonymous poster hash: 546d4...d48
Skrevet

Derfor gir jeg de en liten dært Permetrin før de tar turen gjennom støvsugeren.

Gjest Antarctica
Skrevet

Fy flate altså. Dere er slemme mot Lille Petter.

Skrevet

Når jeg har støvsuget en edderkopp, lar jeg den stå på mens jeg går ut i hagen og henter en neve grus. Så støvsuger jeg opp grusen. Hvis ikke edderkoppen allerede er død av trykket, så får den seg noen alvorlige smeller av grusen.

Anonymous poster hash: 34e2f...086
Skrevet

Huff bare overskriften i tråden her fikk det til å grøss, så linken åpner jeg ikke :P

Visst er de ufarlige, men fysj så ekle :(

Anonymous poster hash: 697a5...573

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...