Gå til innhold

Noen yrker på menn du syns er "usexye"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner bibliotekar ligger på topp der.

Anonymous poster hash: 43e7f...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må vel bli noe innen regnskap/økonomi. Det høres bare så utrolig kjedelig ut, enda jeg vet at det ikke bare er "tall og sånn". Og lastebil-/trailersjåfør. Jeg ser bare for meg rulletobakk, cola, middag på bensinstasjon og dårlig hygiene. Det er bare noe jeg synes, og realiteten trenger ikke å være sånn, men de mennene jeg har møtt i disse yrkene, er svært usexye. 

Anonymous poster hash: 58f31...e1c
Skrevet

Bibliotekar krever utdannelse, og alt akademisk intellektuelt er høyere på listen enn annet.

Noen eksempler på fullstendig usexy for meg:

Søppeltømmer, lastebilsjåfør, butikkansatt, telefonselger, taxi og bussjåfør, lagermedaebeidere and the list goes on....

Anonymous poster hash: ea93b...d52

Skrevet

Trailersjåfør

Eiendomsmegler

Selgere generelt

Anonymous poster hash: 97f91...60f

Skrevet

"Kontorrotte" yrker hvor de stort sett bare sitter alene på et kontor..... F.eks revisor, økonom osv.

Skrevet

Definitiv selger.

Anonymous poster hash: a6cd8...78d

Skrevet

"Kontorrotte" yrker hvor de stort sett bare sitter alene på et kontor..... F.eks revisor, økonom osv.

Tallknusere er jo sexy :)

Skrevet

Noen av de aller minst sexy jeg har møtt er aksjemeglere.

Litt for striglet, litt for kjepphøye og selvsikre... tilsynelatende. De jeg har møtt har vært overfladiske, vært mest opptatt av materielle ting osv.

Så, jeg har en forutinntatt mening om akjemeglere ;) Finnes sikker noen supre menn blant dem også, er bare jeg som har til gode å møte dem ;)

Ellers er det ingen yrker jeg finner usexy, det blir egentlig ganske tåpelig å dømme noen ut fra hvilket yrke de har - bortsett fra aksjemeglere, da :P (jada, har selvironi)

Da ser man på det overfladiske og ikke personen bak. Det som er viktig er engasjement og interesse og en eller annen form for yrkesstolthet.

Gjennom mitt yrke kommer jeg borti personer med alle mulige slags jobber og fra alle samfunnslag, og får ofte tid til å snakke en del med dem også. Jeg har ofte oppdaget at yrker som jeg har ment har vært helt uinteressante kan være veldig interessante, og ofte så trenger man engasjement for å kunne gjøre jobben på en god måte, noen som ser jobben i en større sammenheng.

Anonymous poster hash: 8b112...be9
Skrevet

Sykepleier og hjelpepleier. Det blir for femi for at jeg skal falle for det...

Det betyr ikke at det ikke er fine folk, men det er ikke det som fukter mest...😉

Skrevet

Litt for striglet, litt for kjepphøye og selvsikre... tilsynelatende. De jeg har møtt har vært overfladiske, vært mest opptatt av materielle ting osv.

Så, jeg har en forutinntatt mening om akjemeglere ;) Finnes sikker noen supre menn blant dem også, er bare jeg som har til gode å møte dem ;)

Ellers er det ingen yrker jeg finner usexy, det blir egentlig ganske tåpelig å dømme noen ut fra hvilket yrke de har - bortsett fra aksjemeglere, da :P (jada, har selvironi)

Da ser man på det overfladiske og ikke personen bak. Det som er viktig er engasjement og interesse og en eller annen form for yrkesstolthet.

Gjennom mitt yrke kommer jeg borti personer med alle mulige slags jobber og fra alle samfunnslag, og får ofte tid til å snakke en del med dem også. Jeg har ofte oppdaget at yrker som jeg har ment har vært helt uinteressante kan være veldig interessante, og ofte så trenger man engasjement for å kunne gjøre jobben på en god måte, noen som ser jobben i en større sammenheng.

Nå var ikke spørsmålet om personer man syns er sexy, men yrket i seg selv.

Det fins sikkert en sexy mann som tilfeldigvis er søppeltømmer, men jeg har vanskelig for å tro at veldig mange damer fantaserer om å bli tatt av "søppeltømmeren"

Skrevet

Nå var ikke spørsmålet om personer man syns er sexy, men yrket i seg selv.

Det fins sikkert en sexy mann som tilfeldigvis er søppeltømmer, men jeg har vanskelig for å tro at veldig mange damer fantaserer om å bli tatt av "søppeltømmeren"

Jeg greier ikke tenke på enkelte yrker som sexy eller usexy isolert fra en mann. Blir for snevert.

Har måttet face flere av mine forutinntatte holdninger og de har vist seg å ikke stemme når jeg har møtt menn med de yrkene.

Men, jeg skal holde meg ute av tråden, for det var ikke det du ville høre :P

Skrevet

Kjenner bibliotekar ligger på topp der.

Anonymous poster hash: 43e7f...3d3

Slakter eller jeger.

Anonymous poster hash: cf0c9...e3a

Skrevet

Eiendomsmeglere kanskje? Og leger. Ellers liker jeg veldig godt ingeniører, elektrikere, maskinoperatører og advokater

Skrevet

Sykepleiere, vernepleiere og barnehageansatte.

Anonymous poster hash: b7ebc...8b4

Skrevet

Selgere

Vaskere (menn som er vaskehjelpere)

Anonymous poster hash: abb46...1ab

Skrevet

Det er usexy å ha en dårlig betalt jobb. Han må jo ha råd til å ta seg av avkommet og meg om det bærer frukter, selv om jeg selvfølgelig har råd til å betale for det selv også.

Anonymous poster hash: 76968...3b4

Skrevet

Ethvert yrke hvor menn kler seg i lang frakk, rutete Burberry skjerf og pakker stresskoffert av lær for å gå på kontoret. Urk!

Anonymous poster hash: 212b9...e12
Gjest Antarctica
Skrevet

Ironisk nok: stripper. Det gjør meg bare kvalm.

Skrevet

Jo lavere utdannelse, desto mer usexy for min del.

Anonymous poster hash: d9a2e...efa

Skrevet

Bussjåfør! Æsj!

Taxisjåfør!

Anonymous poster hash: 4873b...8f6

Skrevet

Barnevernspedagog.

Anonymous poster hash: 8fe13...0ae

Skrevet

Omsorgsyrker (utenom lege)

Barnehageansatte

Taxisjåfør

Bussjåfør

Trailersjåfør

Begravelseagent

Vet ikke hva yrket heter, men de som kjører bil som suger opp kloakk på hytter, camping osv

Frisør

(Ja jeg syntes menn i kvinnedominerende yrker er usexy) fy skamme meg

Anonymous poster hash: 8fd80...3e7

Skrevet

Gynekolog...

Anonymous poster hash: 605e2...d8e

Skrevet

Ethvert yrke hvor menn kler seg i lang frakk, rutete Burberry skjerf og pakker stresskoffert av lær for å gå på kontoret. Urk!

Anonymous poster hash: 212b9...e12

Haha er ikke veldig mange som kler seg som du beskriver da, hvis du sikker finansbransjen:)

Anonymous poster hash: aac95...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...