Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg har sett flere allerede, bor på østlandet. Lite kantarell, men.. Har kantarellen kommet til deg og hvor holder du til? Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Soppstuing med dill er hjertelig velkommen. Høsten <3 Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Mother Gothel Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Har ikke fått tatt noen skogturer enda, men håper på masse sopp!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Mother Gothel Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel. Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Mother Gothel Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel. Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Det vet jeg ikke noe om. Er mer enn nok forvirra som det er, her i den virkelige verden..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Det vet jeg ikke noe om. Er mer enn nok forvirra som det er, her i den virkelige verden.. Du blir ikke forvirra av flein. Mer klar vil jeg si. Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Mother Gothel Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Det vet jeg ikke noe om. Er mer enn nok forvirra som det er, her i den virkelige verden.. Du blir ikke forvirra av flein. Mer klar vil jeg si. Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Ok. Da får jeg se hva jeg tar med meg hjem fra sopptur, da. En kurv til meg, og en til ungene kanskje..?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Det vet jeg ikke noe om. Er mer enn nok forvirra som det er, her i den virkelige verden.. Du blir ikke forvirra av flein. Mer klar vil jeg si.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Ok. Da får jeg se hva jeg tar med meg hjem fra sopptur, da. En kurv til meg, og en til ungene kanskje..? Da ville jeg tatt Stein selv Anonymous poster hash: 4a0fc...c49
Mother Gothel Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Fleinsopp er vel mer populært i den gjengen her Anonymous poster hash: e5dfd...4ca Fleinsopp-år er det hvert år det er enda bedre enn steinsopp, spør du meg Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Men man blir vel stein av fleinsopp, så da er det vel egentlig same shit da..? Fleinformen er bedre enn Stein, tro du meg, gothel.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Det vet jeg ikke noe om. Er mer enn nok forvirra som det er, her i den virkelige verden.. Du blir ikke forvirra av flein. Mer klar vil jeg si.Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Ok. Da får jeg se hva jeg tar med meg hjem fra sopptur, da. En kurv til meg, og en til ungene kanskje..? Da ville jeg tatt Stein selv Anonymous poster hash: 4a0fc...c49 Og servert ungene fleinsopp... Mother of the year.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå