Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Kan det overhodet komme på annet vis enn sex? Anonymous poster hash: 022a2...bfd
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Nei, det smitter gjennom sex. Men, man trenger overhodet ikke å få symptomer. Jeg har blitt steril pga det (oppdaget undrr kikkhulls operasjon) kan aldri si jeg har hatt symptomer på det Anonymous poster hash: e4a39...4d3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Sannsynligheten er minimal for at det smittes på andre måter en seksuell kontakt . Altså - vaginalt - oralt - analt? Det som er med klamydia er at det veldig sjelden har symptomer . Men hyppigere utflod, smerter og små blødninger kan være tegn på klamydia. Anonymous poster hash: 9ff64...176
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Aldri hørt at man får det på noen annen måte enn via sex. Jeg har hatt det en gang, ingen symptomer. Fant det ut fordi min daværende kjæreste hadde fått en slags betennelse/infeksjon nedentil pga kulde og legen hadde da sagt at det kunne ha vært klamydia som hadde "utviklet" seg og ba om at jeg sjekket meg for det. Anonymous poster hash: bce5c...12f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Nei, det smitter gjennom sex. Men, man trenger overhodet ikke å få symptomer. Jeg har blitt steril pga det (oppdaget undrr kikkhulls operasjon) kan aldri si jeg har hatt symptomer på det Anonymous poster hash: e4a39...4d3 Nå må det jo sies at det er i svært få tilfeller at klamydia fører til at man blir steril. Man tester når man blir gravid , ved en rutine kontroll hos gynekologen og når man selv drar til gynekolog for å testes . Vi i Norge har blitt veldig flinke til å teste oss , så at det går så langt er i sjeldene tilfeller ! Anonymous poster hash: 9ff64...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå