Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg er fullstendig fascinert - og har vært det siden jeg oppdaget han som ung voksen. For en fyr! :-) Anonymous poster hash: 662df...107
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Hver gang jeg tenker på han ser jeg han for meg med en kjærlighet på pinne i øyet.. Anonymous poster hash: 9f402...af4
Gjest Antarctica Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Genial showbizperson. God komponist og låtskriver. Suggererende utøver.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Elsker han! Liker best de gode gamle sangene 😀 Anonymous poster hash: 62b25...39e
gresskar Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Min favorittartist fantastisk på konserter, håper han skal turnere igjen snart, lenge siden nå ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå