Gå til innhold

David Bowie - hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fullstendig fascinert - og har vært det siden jeg oppdaget han som ung voksen. For en fyr! :-)

 

Anonymous poster hash: 662df...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg tenker på han ser jeg han for meg med en kjærlighet på pinne i øyet..

 

Anonymous poster hash: 9f402...af4

Skrevet

En av verdens største artister! <3

Gjest Antarctica
Skrevet

Genial showbizperson. God komponist og låtskriver. Suggererende utøver.

Skrevet

Elsker han! Liker best de gode gamle sangene 😀

 

Anonymous poster hash: 62b25...39e

Skrevet

Min favorittartist :) fantastisk på konserter, håper han skal turnere igjen snart, lenge siden nå ......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...