Gå til innhold

Dere som vil ha flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så overrasket over alle trådene her inne angående ønske om flere barn når mannen ikke vil. Å ikke kunne få barn i det hele tatt skjønner jeg er en stor sorg. Men når man allerede har to og mannen ikke ønsker flere så er det vel bare å sette pris på de to man har? Hadde man ønsket seg to og fått kun et hadde ikke barnet fått søsken, så da skjønner jeg problemstillingen. Men får man to og kanskje til og med to friske barn, hvorfor klage?

Anonymous poster hash: 319a3...317

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er vell forskjellig

Anonymous poster hash: c6181...299

Skrevet

Så om man fikk muligheten til å utdanne seg som helsefagarbeider, men egentlig ville bli lege.. Så hvorfor klage? Alle har vi forskjellige ønsker her i livet.

Anonymous poster hash: aa39e...2a3

Skrevet

What she said ^^

Anonymous poster hash: 5df20...c84

Skrevet

Eller hvorfor drømme om hus hvis du leier en hybel

Bosted er bosted!!!!

Skrevet

Så om man fikk muligheten til å utdanne seg som helsefagarbeider, men egentlig ville bli lege.. Så hvorfor klage? Alle har vi forskjellige ønsker her i livet.

Anonymous poster hash: aa39e...2a3

Synes vel egentlig ikke dette kan sammenlignes....

Skrevet

Er veldig enig. Vi kan ikke få barn og hvis mannen skulle gått fra meg pga det eller omvendt så er hele forholdet basert på en løgn. Vi var begge klar over dette og har snakket om det. Syns det er merkelig med de som skal gå fra mannen sin fordi han ikke ville ha nr 2,3,4.

Anonymous poster hash: 8f370...bd0

Skrevet

Er veldig enig. Vi kan ikke få barn og hvis mannen skulle gått fra meg pga det eller omvendt så er hele forholdet basert på en løgn. Vi var begge klar over dette og har snakket om det. Syns det er merkelig med de som skal gå fra mannen sin fordi han ikke ville ha nr 2,3,4.

Anonymous poster hash: 8f370...bd0

Nja..er ikke helt enig med deg. Eller rettere sagt, jeg hadde gjort det annerledes. Vi har to barn, kunne tenke meg en til, men samboer sier nei. Har slått meg til ro med det. Bryter ikke opp familien av den grunn. Men, hadde ikke samboeren min kunnet få barn, så hadde ønsket mitt om barn vært så høyt at jeg måtte ha forlatt ham for å få ønsket mitt oppfylt.

Anonymous poster hash: 20fba...ad9

Skrevet

Eller hvorfor drømme om hus hvis du leier en hybel

Bosted er bosted!!!!

Men har du to hus ( les barn ) er ikke dette nok eller må du ha tre hus? Hybel kan ikke sammenlignes, men når man har fått to barn har man jo fått vært med på denne tiden to ganger og det må da kvalifisere som to hus?

Jeg ville heller aldri gått fra mannen om vi ikke kunne få barn. Heldigvis kan vi det, men hvor mange jeg får er ikke så farlig.

Skrevet

Å savne et til barn har jeg forståelse for, men jeg er enig i at jeg syns det er rart å ønske det så sterkt at man vurderer å gå fra mannen og far til de barna man allerede har

Anonymous poster hash: c2082...b14

Skrevet

Jeg føler jeg mangler et barn i familien, men jeg skal da ikke forlate mannen av den grunn. Vi er allerede en fin familie på fire. Kall det et luksusproblem.

Det blir da diskutert mer håpløse temaer enn dette her inne. Dette er den eneste arenaen hvor jeg innrømmer at jeg ønsker meg flere barn.

Anonymous poster hash: e71ba...20e

Skrevet

Jeg føler jeg mangler et barn i familien, men jeg skal da ikke forlate mannen av den grunn. Vi er allerede en fin familie på fire. Kall det et luksusproblem.

Det blir da diskutert mer håpløse temaer enn dette her inne. Dette er den eneste arenaen hvor jeg innrømmer at jeg ønsker meg flere barn.

Anonymous poster hash: e71ba...20e

Synes ikke diskusjonen er håpløs, bare prøver å forstå :-)

Skrevet

Jeg har to barn, men har aldri opplevd å få barn sammen med noen

Jeg ble voldtatt den ene gangen og den andre ble jeg dumpet av kjæresten da jeg fant ut jeg var gravid

Har jeg ikke lov å ønske meg et barn med han jeg er sammen med nå?

Vi elsker hverandre og ønsker å leve sammen

Jeg ønsker å oppleve det å få barn som en glede!!

Skrevet

Jeg ble voldtatt den ene gangen og den andre ble jeg dumpet av kjæresten da jeg fant ut jeg var gravid

Ja, det blir jo litt annerledes. Tenkte mer på de med to barn med samme mann som ønsker seg et tredje. Beklager, jeg skulle vært tydeligere.

Skrevet

Det jeg reagerer på i denne sammenhengen er at folk i det hele tatt kan vurdere å gjøre barna sine til skilsmissebarn, tvinge dem til å vokse opp i to hjem, flytte hit og dit, på bakgrunn av at de ønsker et nytt barn.

At man ofrer de barna som er her sin lykke på grunn av et barn som ikke engang er unnfanget..

Skrevet

Men er det virkelig snakk om at noen seriøst vurderer å gå fra mannen fordi de ikke får barn nummer 3 eller 4 ?

Tror dette blir hauset litt opp. Det må være lov å ønske seg flere barn, det må også være lov å bli lei seg hvis mannen ikke vil ha flere. Men bare dette kan umulig være en skilsmissegrunn. Jeg er sikker på at det ligger andre uenigheter til grunn.

Noen ganger tar kjærligheten slutt, og spesielt utsatt er de som har små barn.

Skrevet

Men er det virkelig snakk om at noen seriøst vurderer å gå fra mannen fordi de ikke får barn nummer 3 eller 4 ?

Tror dette blir hauset litt opp. Det må være lov å ønske seg flere barn, det må også være lov å bli lei seg hvis mannen ikke vil ha flere. Men bare dette kan umulig være en skilsmissegrunn. Jeg er sikker på at det ligger andre uenigheter til grunn.

Noen ganger tar kjærligheten slutt, og spesielt utsatt er de som har små barn.

Det virker nesten sånn på mange av trådene og i noen av svarene foreslår andre å rett og slett bare lure mannen med på en til. Da tenker jeg at det er noe angående antall barn jeg ikke skjønner i det hele tatt. Og når jeg leser noen av svarene jeg får her inne der det sammenlignes med å ønske seg hus når en bare får hybel så skjønner jeg enda mindre.

Skrevet

Samme her, jeg har to barn med samme mann men han var aldri tilstede og jeg har vært alenemor hele tiden, også under graviditeten. Utroskap, vold..helt til jeg brøt med han tidlig i svangerskapet. Så ja, jeg ønsker meg et barn til, selv om jeg har to friske barn. Jeg ønsker også å oppleve det å gå gravid og få barn sammen med noen, ikke som et soloprosjekt det ble for meg. Men han vil ikke og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymous poster hash: 22e11...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...