Gå til innhold

Det er så typisk at det er latterlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et døgn med regelmessige rier! Rier på 60-90 sek, 5 min mellom...så stoppa det!!

Så babyen klorer seg fast på innsida den luringen.

Jeg har grått, ledd, banna og lokka...

Jaja...ordnet logistikken i forhold til ungenes skolestart etter ferien på mandag nå og har ny barnevakt i bakhånd siden tenåringen tross alt har nok med å komme seg opp og avgårde selv om morran.

Aldri opplevd makan til fødselsforløp!! Dette er faktisk verre enn de andre til sammen! Forskjellen er at alderen hjelper på tålmodigheten. Jeg griner uten skam, men henter meg raskt inn og tar meg sammen. Blir ikke fødsel av å stresse i hvertfall. Så etterpå skal jeg dusje, så kreve massasje fra mannen tror jeg...og sove forhåpentligvis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, har du blitt sendt hjem igjen??

Krysser fingra for at reka kravler seg ut ila natta! :)

Skrevet

Å jøyemeg 😱 stakkars deg 😘

Det er en skikkelig liten luring du ruger på. Hn har det så varmt og godt hos mamma'n sin at hn ikke ser vitsen i å forhaste seg.

Jeg må innrømme at jeg har tittet innom her gjennom dagen, og håpet at du snart blir fri fra plagene og får lov til å hilse på gullet.

Men hn holder oss alle på pinebenken - jeg tror nok det er i overkant mange som venter på nytt fra deg nå 😍

Ønsker deg en god natt med god hvile og at reka ikke drøyer det noe særlig nå.

Lykke til - igjen 😄

Skrevet

Å huff stakkar deg :( Hadde også trodd det hadde skjedd noe til nå.

Jeg gikk et par timer fra 2 døgn med storesøster fra vannet gikk. Med murringer, rier, noen korte stopp og mas og kjas. Det er pyton!

Tenker på deg og håper snart du er i mål og kan starte neste kapittel :)

Skrevet

Hæ, har du blitt sendt hjem igjen??

Krysser fingra for at reka kravler seg ut ila natta! :)

Heller hjemme enn på dagesvis der oppe, må dele rom osv. Huff...

Fortsatt hjemme og junior er fortsatt i magen og riene er alt for pjuskete... Sover igjennom dem... Men, får håpe dagen bringer sterkere rie og baby etterhvert...

Skrevet

Tittet også inn i håp om at det var annonsert fødsel. Stakkars deg. Jeg har tro på at det tar seg opp igjen. Mulig det er et eller annet den lille har bestemt seg for. For eksempel kan det være et tilfelle av "jeg gidder søren meg ikke komme ut før vi har fått sjokolade en gang til, for jeg vet godt hvor lenge det blir til nestegang." Dermed er mitt forslag at du tar deg en liten sjokolade og en liten hvil. ;)

Skrevet

Å himmel og hav, du! Jeg tror ikke mine egne ø! Heia heia heia! Sender alt jeg kan!! Håper du får en innholdsrik dag!!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg støtter forslaget om sjokolade og hvil- hva for en lurebaby er dette da?:) Har titta innom selv og håpet på annonsering, men nå håper jeg inderlig du får hvile og så at nurket kommer ut med rakettfart når vedkommende først bestemmer seg for å komme ut!

Skrevet

Åhnei! Stakkars deg!

Sånn venting er jo helt forferdelig.

Vel, lykke til i dag og keep your eyes on the prize.

Skrevet

Lagt planer for dagen, middag hos foreldra mine kl 15, da skal trekløveret med skolesekkene og klær for noen dager bli igjen der.

Mannen er i gang med å gjøre ren og fylle stampen ute, så når vi kommer hjem igjen så skal vi fyre der og så blir det et laaaangt deilig stampbad før natta, og en kald munkholm mens jeg sitter der å vaker.

Eneste sm kan ødelegge de planene er....fødsel! Så uansett er denne dagen "vinn-vinn"!

Skrevet

Jeg var sikker på du hadde nurket ute. Krysser det som krysses kan for babyen kommer snart :)

Skrevet

Ooooh, så kjedelig å vente! All min sympati altså!! Krysser fingrene for at søndagsmiddagen blir spolert!!

Skrevet

Å fysj, det skulle ikke vært lov! Håper det skjer noe kjapt nå. 

Skrevet

Litt framgang om ikke annet...får se om vi rekker å bade for å si det slik...hehe.

Skrevet

Gode greier! Snart hjemme igjen, du da! Satser på kranglebaby i natt?

Skrevet

Gurimalla, så spennende!

Jeg har ikke fulgt en fødsel på så nært hold siden mine egne, tror jeg ❤️Og er så spent😄

Håper luringen er kjapp når hn først bestemmer seg for å hilse på. Er det noen jeg unner en kjapp og grei fødsel er det deg!

Skrevet

Mulig pappas "brennsnut" er riefremmende (kjøttsuppe)... Var nemlig den jeg fikk servert dagen før eldstemann ble født også..hahaha.... Forsiktig optimistisk....

Skrevet

Nååååå må det vel bli baby til frokost imorgen vel? ;)

Skrevet

Nå kommer det snart et 'OMG' fra meg. Om det er mest pga. babyen som aldri kommer eller pga. at jeg føler så med deg er usikkert. Vi slo til med en strandet hval i høyet 12 dager på overtid med lillebror og riene startet bare timer senere hehe :)

Skrevet

Du er jammen i meg seig! Den babyen bør ha respekt for sin svært tålmodige og utholdende mor! Håper at du snart har den i armene.

Skrevet

Krysser fingre og tær for at du har et lite nurk i armene dine nå! :)

Skrevet

Like forbanna hver gang' så fort jeg trør inn på sjukehuset stopper riene opp!

Jeg gir opp bokstavelig talt! Niks mer sjekk på føden så lenge ikke vannet plasker utover, jeg får blødninger eller junior slutter å røre på seg.

Etter ei natt på sjukehus og full stopp igjen så dro jeg hjem, gubben lunka på stampen, jeg har bade et partimer og vips der starter riene igjen...og nå skal jeg jaggu bare bli hjemme også, så får de sende AMK og jordmor når jeg begynner å få trykketrang her. Sykehus angsten min stopper faktusk riene mine! For ja, tenk jeg har angst for sjukehus som "pasient". Stress er vist riestopper nr 1...mens ro og komfort er riefremmende...

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg foreslår føding i badestamp jeg! Må være mye bedre og kort vei hjem etterpå:)

Hvis noen blir snurte pga nevnte stampefødsel, så får du si at jeg satt bare her og så skled ungen kjapt ut, rakk ikke ringe vi !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...