Gå til innhold

Din beste fiskemiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så alt for dårlig til å spise fisk og dette vil jeg gjøre noe med!

Det går i sushi og stekt sei med løk. Mannen er allergisk mot skalldyr, så det utgår.

Vil du dele oppskrift på din favioritt?

Anonymous poster hash: 8e7c5...e30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Laks teriyaki er best :-)

Anonymous poster hash: 6b52f...a57

Skrevet

Hos oss er det enkle ofte det beste og hvis hele familien er her, altså, dine, mine og våre må jeg kjøre safe for å få alle til å spise. Og alle er glad når jeg serverer ovnsbakt laks.

Bruker laks, naturellfilet med skinn.

Ildfast form. Et par kladder smør, legger laksen oppå, litt salt og pepper på laksen og ei skive sitron på hver filet. Steker midt i ovnen på 200grader i 15- 20 min. Har ris, agurkskiver og rømme til :)

Skrevet

Torskefilet, poteter, gulerøtter, eggesmør (=finhakket kokt egg i smeltet smør. Barna elsker det, og vi voksne også). Av og til har vi Hollandaisesaus i stedet. Kjempegodt :-)

Anonymous poster hash: cba62...d09

Skrevet

Laksefileter legges i ovnsform. Fyll opp med biter av paprika og purreløk. Bland fløte og noe godt krydder og hell over. Stek på 200 grader i nærmere 300 minutter. Mens det steker koker du opp pasta (gjerne fullkornspasta), ta ut og server, NAM!

Anonymous poster hash: 388b5...bb1

Skrevet

Steker laksefilet raskt. (De kan gjerne være litt rå inni.) Slenger oppi noen spiseskjeer rømme og mango chutney. (Smak til hvordan du vil ha det.) Salt og pepper. Serveres med kokt ris og en enkel salat. Namnam!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...