Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg har ett høyt ønske om ett barn til, men samboeren min har absolutt ikke lyst på flere. Vi har ei jente på 7 år og en gutt på 7 mnd. Han syns egentlig det holdt med en, så det var mitt ønske om flere som gjorde at han gikk med på en til. Han har sagt ganske klart at nå er han ferdig og har til og med snakket om gjøre seg steril. Jeg har veeeeldig lyst på en til, og han vet at jeg har ønsket meg 3 barn. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Noen tips til hvordan jeg kan få overtalt han? Anonymous poster hash: 0756b...d40
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg har ett høyt ønske om ett barn til, men samboeren min har absolutt ikke lyst på flere. Vi har ei jente på 7 år og en gutt på 7 mnd. Han syns egentlig det holdt med en, så det var mitt ønske om flere som gjorde at han gikk med på en til. Han har sagt ganske klart at nå er han ferdig og har til og med snakket om gjøre seg steril. Jeg har veeeeldig lyst på en til, og han vet at jeg har ønsket meg 3 barn. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Noen tips til hvordan jeg kan få overtalt han? Anonymous poster hash: 0756b...d40 Hvorfor er det ditt ønske som er viktigst? Nå har han føyet seg en gang, så nå er det din tur! Anonymous poster hash: f46d7...8cd
☆☆☆ Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Er det ikkje nok at han har møtt deg på halvvegen?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Han har møtt deg på halvveien, da bør du møte han på halveien om du ønsker å beholde han mener nå jeg. Anonymous poster hash: c4cb9...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå