Gå til innhold

Hårfjerning med laser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hårfjerning med laser på klinikk og hjemme?

Det koster jo voldsomt mye på klinikk, men er det verdt det versus hjemmeapparatene?

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun erfaring fra klinikk. Det koster, men det er veldig effektivt. De apparatene du kjøper selv er ikke i nærheten av å ha samme styrke, så forestiller meg at du må ha hundrevis av behandlinger med den for å oppnå samme resultat, om du i det hele tatt gjør det.

 

Anonymous poster hash: f8445...942

Skrevet

Jeg skal ta tredje runde over helga med hjemmeapparat. Har bare tatt under en arm(med vilje!). Men det er en forskjell etter to runder altså ;)

 

Anonymous poster hash: f479a...94c

Skrevet

Nå skal man jo ikke tro alt man leser, men syns det er så rart at klinikkene antyder 8-10 behandlinger og hjemmeapparatene skilter med 3-5....

 

Klinikkene skriver også at man må vedlikeholde 1 gang i året mens hjemmeapparatene er hver 2 mnd?

 

 

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Skrevet

Nå skal man jo ikke tro alt man leser, men syns det er så rart at klinikkene antyder 8-10 behandlinger og hjemmeapparatene skilter med 3-5....

 

Klinikkene skriver også at man må vedlikeholde 1 gang i året mens hjemmeapparatene er hver 2 mnd?

 

 

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Mitt hjemmeapparat mener jeg nevnte 6-8 behandlinger.. Men jeg er ikke naiv og forventer egentlig at det blir litt mer;)

 

Man må ta hver andre mnd? Har googlet en del, aldri lest det? Lest at man muligens må ta vedlikehold neste år eller året etter.

Men det er verken tidkrevende eller spesielt vondt, så det overlever jeg;)

 

Jeg kan prøve å ta bilde av armene nå etter to runder?

 

Anonymous poster hash: f479a...94c

Skrevet

 

Nå skal man jo ikke tro alt man leser, men syns det er så rart at klinikkene antyder 8-10 behandlinger og hjemmeapparatene skilter med 3-5....

 

Klinikkene skriver også at man må vedlikeholde 1 gang i året mens hjemmeapparatene er hver 2 mnd?

 

 

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Mitt hjemmeapparat mener jeg nevnte 6-8 behandlinger.. Men jeg er ikke naiv og forventer egentlig at det blir litt mer;)

 

Man må ta hver andre mnd? Har googlet en del, aldri lest det? Lest at man muligens må ta vedlikehold neste år eller året etter.

Men det er verken tidkrevende eller spesielt vondt, så det overlever jeg;)

 

Jeg kan prøve å ta bilde av armene nå etter to runder?

 

Anonymous poster hash: f479a...94c

Om du vil det er det supert:)

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Skrevet

Ser kanskje ikke ut som store forskjellen, men det er det. Armen til høyre har ikke hår i øvre del, foruten lyse. Og jeg har utståående hårsekker som har jevnet seg mer ut under den armen etter jeg startet med dette. Så ser veldig positivt på fortsettelsen!

 

Anonymous poster hash: f479a...94c

post-42-79458_thumb.jpg

Skrevet

Takk- blir jo spennende å høre fortsettelsen:)

 

Anonymous poster hash: e6568...418

Skrevet

Hva heter apparatet du bruker?

 

Anonymous poster hash: 86463...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...