Gå til innhold

Hvilken dress til niåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt Reima tidligere, men i fjor ble den så slitt at det ble hull i rompa. Må ha en god dress som er robust på knær og rompe :)

Hva anbefaler dere?

Anonymous poster hash: 9cf4c...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ticket :)

Anonymous poster hash: a27aa...697

Skrevet

Har alltid hatt Reima tidligere, men i fjor ble den så slitt at det ble hull i rompa. Må ha en god dress som er robust på knær og rompe :)

Hva anbefaler dere?

Dere vil ikke kjøpe todelt da? Ingen av min niårings venner bruker hel dress lenger.

Anonymous poster hash: 43cdb...bf8

Skrevet

Reflex, vi har brukt dressen mens de gikk i barnehagen, men på skolen har vi brukt todelt reflex.

Anonymous poster hash: edae6...a17
Skrevet

Har en åtteåring, og aldri i verden om jeg hadde fått på henne en hel vinterdress. Ikke sist vinter og ihvertfall ikke til vinteren. Kjøp jakke og bukse.

Anonymous poster hash: 5b03f...1f2

Skrevet

Vinterdress til 9 åring? Det tror jeg ikke jeg har sett hos noen her i området.

Anonymous poster hash: 67493...eee

Skrevet

Kjøp todelt, det er mest praktisk på skolen. Du lar buksa henge på skolen, og barnet kan gå til skolen i jakken. Jeg har dobbelt opp med bukser, en hjemme også. 

Anonymous poster hash: cd98f...6d7
Skrevet

Her er det fortsatt flere som bruker hel dress. Har gjerne et hel dress og ett sett som er todelt.

Jenta mi foretrekker hel dress og har sagt hun skal ha det i år også.

Jeg har kjøpt en Ticket dress til henne.

Anonymous poster hash: fe5b3...f23
Skrevet

Todelt? Det er jo så upraktisk! Alle her har ordentlig dress på vinteren når det er mye snø. Ellers så bruker vi en tynnere overtrekksbuse og jakke. Mye bedre med hel dress når man aker og står mye på snowboard (faller mye).

Skrevet

Har en åtteåring, og aldri i verden om jeg hadde fått på henne en hel vinterdress. Ikke sist vinter og ihvertfall ikke til vinteren. Kjøp jakke og bukse.

Anonymous poster hash: 5b03f...1f2

Mitt barn (og de fleste andre i klassen) foretrekker hel dress på vinteren.

Skrevet

har en gutt som blir 9 i januar, skal opp i tredje. vi bor i bergen, men vi er ski entusiaster (alpint) og reiser mye opp i snøen.

her går det stort sett i goretex regntøy, todelt, så brukes det ull eller fleece under. vi har kjøpt todelt i ski klær også i år. mest fordi jeg fant noe stilig på salg.

man kan like gjerne bruke hel dress som todelt. ser ikke helt behovet for en reima dress, en halvtykk dress?!?

ser heller ikke helt hva 9 åringen din gjør på som sliter dressen i rompa og på knærene. er det snø, så er det jo ikke behov for dress, og er det ikke sn, så bruker man jo regntøy.

(ser behovet i barnehagen, men ikke på skolen, de leker da ikke ute så mye dom før)

Anonymous poster hash: e2a4f...ca1

Skrevet

Ingen av mine 3 unger som er skolebarn har brukt hel dress etter de startet på skolen. De har nektet, føler det er "barnslig" osv, og jeg ser den. Jeg har kjøpt todelt til dem. Funker helt greit. Buska har seler og går oppover ryggen så vi har aldri hatt problemer med at de blir våte om jakka sklir litt opp under lek.

Anonymous poster hash: b26c6...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...