Gå til innhold

Utslett på leggene i over 3 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år og har aldri hatt eksem i hele mitt liv. For 3 uker siden fikk jeg prikker på leggene og en kløende og hoven flekk ved trusekanten. Dette har enda ikke gått bort og det klør veldig. Jeg klør meg til blods og huden er blitt tørr og sart siden jeg har klødd så mye. Prikkene viser egentlig ikke så godt, men jeg kan kjenne de, og nå er det skorper på flere av de + arr som jeg har klart å få i løpet av disse ukene. I begynnelsen virket det litt som prikkete elveblest. Hovne prikker, ikke noen spiss tupp med noe innhold. Altså ikke kviselignende. Nå er egentlig hele området veldig tørt og sensitivt. Noen som vet hva dette kan komme av? Begynte først å lure om det kunne være soleksem, men nå har jeg ikke hatt bare legger på 3 uker, så det er vel tvilsomt. 

Anonymous poster hash: 0142e...ce7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringorm? (det er sopp, ikke orm ;) )

Skabb?

Reaksjon på vaskepulver?

Veggdyr eller fuglelus fra sengen?

Jeg har utslett som legene ikke aner hva er, men de klør bare når de bryter ut, ikke etterpå, heldigvis. Men forsvinner ikke.

Anonymous poster hash: 6fc6f...639
Skrevet

Ringorm? (det er sopp, ikke orm ;) )

Skabb?

Reaksjon på vaskepulver?

Veggdyr eller fuglelus fra sengen?

Jeg har utslett som legene ikke aner hva er, men de klør bare når de bryter ut, ikke etterpå, heldigvis. Men forsvinner ikke.

Anonymous poster hash: 6fc6f...639

Ikke ringorm eller skabb, har søkt på alt som er av utslett. Har søkt på alt av utslett på nettet, og alle virker som de har noen kjennetegn og er godt synlige. Mine prikkene viser ikke, de kan bare kjennes. De er hovne, minner litt om elveblest bare ikke synlig på samme måte. Spørs om jeg ikke må ta turen til legen og så en krem for dette. HI 

Anonymous poster hash: 0142e...ce7

Skrevet

Jeg tok urte-juice og fikk utslett. Hadde prøvd det meste av salver og kremer, men det var urtene jeg fikk reaksjon av.

Anonymous poster hash: 82fdf...0d4

Skrevet

Badet i ferskvann? Du har ikke fått svømmekløe?

Anonymous poster hash: f9216...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...