Gå til innhold

Drømmelivet. Hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere kunne bodd hvor dere ville og jobbet med hva dere ville. Hva er deres drømmeliv? Jeg ville bodd i USA og vært "captain of the cheerleaders" (fjortiss, i know). Så ville jeg gått på college i New York hvor jeg bodde på et stort "loft" på manhattan med studiekompiser og levd livet. Ville utdannet meg til danset og jobbet på Broadway. Så ville jeg møtt samme mann som jeg har og fått de samme barna :)

Anonymous poster hash: 53d58...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det egentlig veldig bra nå jeg!😉 Men jeg skulle gjerne ha bodd i USA (helst i California eller på Øst-kysten) en periode og vært "stay at home mom" der. Kunne gjerne ha tenkt meg å være hjemmeværende her i Norge, men hadde nok blitt blitt litt ensomt siden såpass få andre er det her sammenlignet med i USA.

Sånn ellers så digger jeg Danmark og kunne godt tenkt meg å flytte dit med mann og barn, men siden vi hverken har familie, slekt eller omgangskrets der, så får det holde med noen turer om sommerene!:)

Anonymous poster hash: 0c212...620

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å bo i USA jeg også. Gjøre det samme som jeg gjør nå. Mannen kunne hatt en dagjobb og ikke noe ekstra slik at vi var litt friere i barnas ferier. Så ville jeg bosatt meg et sted der det ikke ble vinter, lags kysten og det måtte være et mangfold av kristne menigheter slik at vi fant en som passet for oss. 

Skrevet

Hvis dere kunne bodd hvor dere ville og jobbet med hva dere ville. Hva er deres drømmeliv? Jeg ville bodd i USA og vært "captain of the cheerleaders" (fjortiss, i know). Så ville jeg gått på college i New York hvor jeg bodde på et stort "loft" på manhattan med studiekompiser og levd livet. Ville utdannet meg til danset og jobbet på Broadway. Så ville jeg møtt samme mann som jeg har og fått de samme barna :)

Anonymous poster hash: 53d58...ca8

Synes din drøm virker fantastisk, så jeg hiver meg på denne. ;-)

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Startet og skrive, for å endre det 3 ganger, tror det er en haug med liv jeg kunne ha ønsket meg.

Skrevet

Ser for meg et litt sånn mcleod`s daughters liv  :-p  Cowboyer :hjerte:  :wow:  :cowboy:  :romeo:

Anonymous poster hash: c321e...3a0
Skrevet

Ganske så likt det jeg har nå. Samme mann og barn, og det samme huset.

Drømmelivet måtte Evt være inkludert hytte ved sjømann med båt som vi sikler på - blir noen år til vi tar oss råd til det. Hadde vært deilig å ha det i dag.

Anonymous poster hash: 6780b...b9d

Skrevet

God råd, at vi begge hadde hatt jobber vi trivdes i. To relativt nye biler, hus med to hybelleiligheter i kjelleren - til de eldste. Mamma og stefar hadde hatt en leilighet ikke langt unna, og det samme med min far. God helse til alle sammen! Økonomisk frihet - ikke til å gjøre hva vil, det har jeg ikke tro på!

Anonymous poster hash: 5e77d...aaf

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg ville ha bodd på landet. Hatt hest, det er nemlig datteren min sin største drøm🐴 ellers skulle jeg ønske å ha det stabilt økonomisk og vært frisk nok til å jobbe😃

Skrevet

Drømmelivet må være på et småbruk med kjempefint hus med innendørs basseng, eget treningsrom og god plass. Masse hunder, hester, kaniner, sauer og griser. Noen til å hjelpe med den daglige driften. 2 barn, mannen jeg har nå og at stedet ligger nær familien. Helst i Norge.

Jobb innenfor utdannelsen jeg har.

Anonymous poster hash: 23501...44c

Skrevet

Hatt et beach house i Australia, jobbet noen få timer om dagen på kafeen vår (også ved beachen). Hatt to-tre solbrune barn og en lykkelig mann. En drøm som kanskje ikke er altfor urealistisk da mannen er derfra. Trenger bare litt mer cash, og at min norske famile flytter etter.

Anonymous poster hash: 1c710...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...