Gå til innhold

Hvordan merker dere smokkene til bhg bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klisterlapp eller tusj? Hva fungerer best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klistrelapp på kula ser jeg mange bruker.

Skrevet

Tusj. Klistremappene jeg festa på pirka frøkna av og spiste i små biter...

Anonymous poster hash: 44c1f...31e

Skrevet

Lille bruker MaM-smokkene så vi har bestilt dem med navn på 😉 Ellers vil jeg tro det kommer an på smokken. Er vel få smokker som har så stor flate at klistremerke funker...😐

Anonymous poster hash: 2ff09...026

Skrevet

Navnesmokken.no

Anonymous poster hash: 1f11b...d2f

Skrevet

Navnesmokken.no sønnen min sutter på hele smokken, så tør ikke skrive på med tusj (giftig) eller klistre på en lapp. Dessuten tar han kun en type smokk og den fant jeg her inne.

Anonymous poster hash: 1f11b...d2f

Skrevet

Kjøper navnesmokker :)

Anonymous poster hash: 78585...f6f

Skrevet

Navnesmokker bruker jeg også.

Anonymous poster hash: 919f6...236

Skrevet

Bruker strykefrie navnelapper fra askeladden og klistrer på. Sitter som støpt.

Skrevet

Har aldri merket smokker... Min bruker kun smokk når hun sover, så smokken har sin faste plass i vogna. 

Jeg har heller ikke merket alle klærne heller, men det må jeg visst nå, for den nye bhg er helt annerledes enn den forrige.
Der hadde jeg litt skiftklær som alltid lå i kurven på plassen hennes.. Var sjeldent de måtte bytte på henne, men hadde liksom alltid det faste ekstratøyet som alltid lå der.

I den nye bhg, så kommer hun hjem med andre klær HVER dag. Er det normalt??
Jeg forstår jo at de bytter fra f.eks kjole til bukse og genser når hun skal ha på seg regndress osv, men hvis jeg leverer henne i bukse og body, så har hun på seg annen bukse og genser når jeg henter henne... 
Og jeg kler kun ungen min i behagelige og tøyelige klær, så er liksom kun søl som er grunn til å bytte.. Og det er ikke søl... Er det litt rart eller gjør alle barnehager sånn? 

Skrevet

Bare en av mine har brukt smokk og han ville kun ha Liverpoolsmokker. Ingen andre av dem i barnehagen. Dessuten lå vel smokken på hylla hans når han ikke sov.

Skrevet

Bare en av mine har brukt smokk og han ville kun ha Liverpoolsmokker. Ingen andre av dem i barnehagen. Dessuten lå vel smokken på hylla hans når han ikke sov.

Liverpoolsmokker, så søtt :wub:

Skrevet

Navnesmokken.no har ikke den typen vi bruker. Selvsagt, for det hadde jo vært litt for enkelt 😜

Det med å pille av lappene hørtes ut som noe som fort kan skje, men jeg tror jeg prøver lapper først likevel. Liker ikke helt tanken på sprittusj.

Skrevet

Vi har forresten sånne vevde navnebånd som jeg bruker på ullklær jeg har strikket (liker ikke å stryke fast noe på dem). De kunne blitt sydd sammen rundt et sånt lite håndtak hvis dere har smokker med en sånn. 

Skrevet

Det var særlig stas for pappa'n som er ihuga tilhenger :D

Skrevet

Ettåringen min gnager av klisternavnelapper på smokken, den lille nepa. Så vi har smokkesnor og skriver navnet med tekstiltusj på den.

Anonymous poster hash: 81c77...95e
Skrevet

Jenta mi gnagde av klistrelappene og fikk en stor bit i munnen som heldigvis barnehagepersonellet oppdaget i tide. 

Så nå har jeg smokkesnor som jeg har tusjet på navnet i stedet. Vurderer å skaffe meg smokk fra navnesmokken nå, hadde vært greit.. 

Anonymous poster hash: 613e8...c26
Skrevet

Har aldri merket smokker... Min bruker kun smokk når hun sover, så smokken har sin faste plass i vogna.

Jeg har heller ikke merket alle klærne heller, men det må jeg visst nå, for den nye bhg er helt annerledes enn den forrige.

Der hadde jeg litt skiftklær som alltid lå i kurven på plassen hennes.. Var sjeldent de måtte bytte på henne, men hadde liksom alltid det faste ekstratøyet som alltid lå der.

Jeg forstår jo at de bytter fra f.eks kjole til bukse og genser når hun skal ha på seg regndress osv, men hvis jeg leverer henne i bukse og body, så har hun på seg annen bukse og genser når jeg henter henne...

Og jeg kler kun ungen min i behagelige og tøyelige klær, så er liksom kun søl som er grunn til å bytte.. Og det er ikke søl... Er det litt rart eller gjør alle barnehager sånn?

Hvor gammel er hun? Jeg jobber på storbarn og opplever at barna selv bytter klær titt og ofte. Og gjerne når de kommer inn etter å ha vært ute i dress/ regnklær. Enkelte gutter er også slik:-)

Anonymous poster hash: b4f0e...f4d

Skrevet

Det var særlig stas for pappa'n som er ihuga tilhenger :D

Min har også liverpool smokker. Var første gaven pappan hans kjøpte til han:-)

Skrevet

Bruker strykefrie klistrelapper med navn fra Askeladden. Tåler alt!

Anonymous poster hash: 8d0e2...5c0

Skrevet

Skriver i hui og hast med sprittusj på smokken om morgenen

Anonymous poster hash: dff6d...684

Skrevet

De fleste jeg har jobbet med har smokker festet i smokkesnor til koseteppe/ koseklut som er merket :)

Anonymous poster hash: 9af08...807

Skrevet

Når bruker ungene smokk i barnehagen egentlig? Enig med Bustetroll her. Brukes til soving og har fast plass i hylla når ungen ikke sover.

Anonymous poster hash: 3bff0...af0

Skrevet

Hvor gammel er hun? Jeg jobber på storbarn og opplever at barna selv bytter klær titt og ofte. Og gjerne når de kommer inn etter å ha vært ute i dress/ regnklær. Enkelte gutter er også slik:-)

Anonymous poster hash: b4f0e...f4d

Hun er 21 mnd, så bytter ikke klær selv, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...