Gå til innhold

Hvordan sover deres 3 mnd gamle babyer, og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....når legger de seg for natten?

Gutten min sover godt om dagen, gjerne tre-fire timer sammenhengende, og er som regel våken fra ca.kl. 16.

Men, så sliter han med å sove før han sovner for natten rundtkl. 20.30, og da er han så overtrøtt at han sliter med å sovne.

Anonymous poster hash: e8c12...f75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på tre mnd sover lite om dagen. Har noen dupper, kanskje to-tre på rundt en halv time fra ettermiddagen. Han sovner for kvelden i ti tida, da kan han sove til åtte, spise og kose og sove videre til ti på formiddagen.

Skrevet

Min er bare litt over 2 mnd, men svarer for det ;) Hun sover veldig forskjellig enda, men har noen 15-20 min dupper i løpet av dagen i tillegg til 1 times lange dupper midt på dagen og ettermiddag. fra 16.30.-17.00 er hun våken til jeg legger henne mellom 19-20.30.

Da spørs det veldig på om hun har "spist seg opp" i forkant før hun legger seg i forhold til mating på natten. Har da 1 mating en gang mellom 00-04. Så er hun våken for dagen i 7-8 tiden på morgenen ;) 

Holder henne ikke våken etter kl 16, men prøver ikke iherdig å få henne til å sove heller;)

Klarer liksom ikke å tro at hun kan legges for natten så tidlig, da førstemann ikke fikk slike rutiner før 6 mnd alder. :P  :sovne:

Skrevet

Sover lite iløpet av dagen. Kanskje 2-3 små blunder på 30-60 min hver. Legger seg for kvelden kl 1930 ca. Sover da til 09 dagen etter. Ammer ca 3 ganger iløpet av natten/morgenen, men da ligger hun bare i halvsøvne å spiser i 15-20 min,også er det natt igjen for henne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...