Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er det noen som har erfaring med vinterdressene fra PoP? Jeg har vært så heldig å få to i gave til 1 åringen vår som skal starte i barnehage nå. Jeg har fått en skalldress med løst for, som også kan brukes nå i høst, og en "vanlig" vinterdress. Er disse bra? Jeg ser at det er mange her som sverger til Reima, noen som vet om det er store forskjeller i kvaliteten? Anonymous poster hash: 970d1...7a8
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg går aldri tilbake til Reima i alle fall! Helt fantastiske dresser. Jeg liker den med fleeceforet, for da trenger vi ikke parkdress i tillegg. Med ull innerst er han varm og fin, selv de kaldeste dagene. 100% vanntett er den og, så han har kun en billig regndress som skift, men den har aldri vært i bruk. Anonymous poster hash: 85fa3...3b9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Åh, så bra. Dette ble jeg glad for å høre syns de så fine ut, men det er godt å høre andres erfaring. Anonymous poster hash: 970d1...7a8
Tjofsen Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Har bare hatt tynn dress fra POP og var veldig fornøyd med den. Kjøper gjerne dress derfra igjen.
Nettie+jentungen Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Vi brukte høstdressen i hele vintersesongen i fjor. Brukte to lag med ull under imig dressen med foret 😊 i år har vi både høstdressen og vibterdressen 😊
Anyne Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Har erfaring med den fra barnehagen der jeg jobber, og barna som bruker den var ikke bløte en eneste gang i løpet av vinteren! Varme og gode også. Det eneste du må passe på er at de ikke blir for små for da blir de veldig vanskelige å bevege seg i (det blir jo de fleste dresser men).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå