Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 vi bor ikke sammen ennå. Vi må selvfølgelig flytte sammen først, men begge har barn fra før. Det er litt utfordring for begge parter å skulle flytte på seg.. Han sier at det blir vanskelig før barnet hans har blitt eldre, han snakker om 4 år.. Men hallo, jeg vil ikke vente i 4 år på å flytte sammen og så evt begynne å få barn da... Vi har ikke diskutert det så mye, men jeg føler at vi må få litt fremgang i forholdet vårt. Har ikke noe hast sånn sett, men fire år og det tar jo litt tid å bli gravid etc.. Pr i dag blir det pendling, mest jeg er hos han. Går for så vidt greit, men blir travelt i lengden. Hadde vært fint og fått noen synspunkt, evt høre fra andre som har vært i lignende situasjoner. Er kjempe glad i han, og dumt om vi ikke skulle bli enige om felles boplass osv. Anonymous poster hash: 46996...2dc
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde nok droppet tanken på felles barn når dere begge har barn på hver deres kant og i tillegg har så store utfordringer med å bli samboere. Vær heller fornøyde med de barna dere har og vær kjærester. Man trenger ikke barn med alle kjærestene. Anonymous poster hash: 3422c...131
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Vi har begge lyst på flere barn. Han virker veldig gira.. Men klart, vi kan jo ikke bo på hver vår kant med felles barn hehe. Skulle ønske det var litt enklere for oss, huff... Anonymous poster hash: 46996...2dc
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde nok droppet tanken på felles barn når dere begge har barn på hver deres kant og i tillegg har så store utfordringer med å bli samboere. Vær heller fornøyde med de barna dere har og vær kjærester. Man trenger ikke barn med alle kjærestene. Anonymous poster hash: 3422c...131 Helt enig. Hvis begge har minst et barn hver fra før, virker det som om dere har mer enn nok. Det burde ihvertfall ikke bli til ulempe for de barna dere allerede har, men det blir det jo ofte. Anonymous poster hash: 48e82...576
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Dersom felles bosted er vanskelig å få til bør dere droppe felles barn Anonymous poster hash: 2f353...964
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Man skal alltid sette de barna man allerede har foran ønsket om evt nye barn. De barna du HAR fortjener det beste. Hans også! Anonymous poster hash: 10972...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå