Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Lille er snart to og har for andre gang på en uke bæsjer i badevannet! Sier ikke fra om bæsjetrang, så jeg oppdager det for sent...æsj😧 Andre med samme erfaring? Hva gjør jeg da? Kan jo ikke ha på badebleie hver gang heller liksom...😣 Anonymous poster hash: abbf4...875
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Min er snart 3 og gjør det enda..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Min har kun gjort det to ganger, men de gangene ble han nappet så raskt opp av vannet at det ubehaget vil han helst slippe. Har hvertfall ikke gjentatt seg. Var 1 og 1,5 da det skjedde. Anonymous poster hash: 9e4a1...da7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Ok, takk for svar. Da må jeg bare følge bedre med fremover (typ stirre på badevannet i steden for å sitte og ha overblikk over badesituasjonen fra litt avstand) 😛 Og ikke ha badeskum i... Lurt det med å "røske" opp med en gang, så skjønner de det gjerne - at det er ekkelt 😐 Anonymous poster hash: abbf4...875
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Han er to år, for liten til å skjønne at bæsjing i badevannet er ekkelt. Men at en snart 3 åring gjør det?! Anonymous poster hash: 6134b...0c9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Så lenge barna er bleiebarn er dette noe som kan skje. De har jo ikke mer kontroll på urin og avføring i badekaret enn utenfor. Bare å ta ungen opp, tappe ut vannet og vaske det som bør vaskes. Vanligvis skjer det ikke så ofte, men det er vel noe alle småbarnsforeldre har opplevd. Anonymous poster hash: 60108...58c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Ok, takk for svar. Da må jeg bare følge bedre med fremover (typ stirre på badevannet i steden for å sitte og ha overblikk over badesituasjonen fra litt avstand) Og ikke ha badeskum i... Lurt det med å "røske" opp med en gang, så skjønner de det gjerne - at det er ekkelt Anonymous poster hash: abbf4...875 Ærlig talt, røske opp en 1-åring fordi den bæsjer? Forventer du at 1-åringen holder seg til den er ferdig å bade? Anonymous poster hash: 60108...58c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Nei, jeg forventer (eller håper kanskje mest) at han kan si fra når han må bæsje, sånn som han gjør utenfor badekaret. Så gærn er jeg... Men. jeg skjønner jo også at så små barn (straks to er ikke det samme som 1år syns nå jeg) ikke alltid tenker over at de må bæsje og husker å si fra, særlig når de er travelt opptatt med vannlek. Vi har ikke badekar, men en balje i dusjen, uten propp, så det er litt styr å slå ut vannet når det er fullt av bæsj oppi der. Jeg skrev "røske" i hermetegn nettopp fordi jeg mener "røske" og ikke røske. Altså ta ham kjapt opp av vannet, spyle av ham i dusjen og tørke og få på bleie. Har han nettopp startet å bade så får han få nytt vann og både videre, og har han allerede badet lenger så avslutter vi. Jeg tenkte bare jeg skulle høre om noen hadde tips og erfaringer 😉 Anonymous poster hash: abbf4...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå