Gå til innhold

Hva syntes dete om navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minken ? :D

 

Anonymous poster hash: 3f341...444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen favoritt..

 

Anonymous poster hash: 29aeb...6c4

Skrevet

Som i Minken Fossheim?

Det hadde vel vært litt sært å kalle ungen Minken Fossheim :D

Skrevet

NEI, stakkars barn

 

Anonymous poster hash: e0829...0d5

Skrevet

Vet om en liten Minken. Synes det er litt morsomt navn, jeg :)

 

 



Anonymous poster hash: 7e5db...037
Skrevet

Syntes navnet virket ganske spesielt (men fint) så det er nok for de som vill ha et litt utenom det vanlige ;)

 

Anonymous poster hash: 3f341...444

Skrevet

Minken Fosheim heter jo egentlig ikke Minken. Men jeg ville aldri i livet kalt mitt barn for det. Bjørn er også et dyr, men det er jo etablert som navn på en helt annen måte.

 

Anonymous poster hash: 5ab90...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...