Gå til innhold

Ha ha... Måtte le av en kommentar i butikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var fire-fem  barn i butikken i dag med sine mødre. Det var en automat med smaksprøver på saft i butikken og disse barna ble rett og slett spinnville da de fikk se det. De ropte til mødrene sine; `gratis, gratis`!, mens de gulpet i seg saft som de aldri hadde sett eller smakt det før. Jeg sto like ved og plukket smågodt, og jeg tror jammen de tømte halve dispenseren for saft i løpet av få minutter. Det var akkurat da det kom forbi en skikkelig bedehusfrue som skottet bort på dem og sa tørt;  `Oi sann, nå må dere ikke drikke så mye at dere tisser på dere da!`   Kommentaren var kanskje litt stygg, men ikke mindre fulltreffende :fnise:

Anonymous poster hash: 4fd57...32b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fire-fem  barn i butikken i dag med sine mødre. Det var en automat med smaksprøver på saft i butikken og disse barna ble rett og slett spinnville da de fikk se det. De ropte til mødrene sine; `gratis, gratis`!, mens de gulpet i seg saft som de aldri hadde sett eller smakt det før. Jeg sto like ved og plukket smågodt, og jeg tror jammen de tømte halve dispenseren for saft i løpet av få minutter. Det var akkurat da det kom forbi en skikkelig bedehusfrue som skottet bort på dem og sa tørt;  `Oi sann, nå må dere ikke drikke så mye at dere tisser på dere da!`   Kommentaren var kanskje litt stygg, men ikke mindre fulltreffende :fnise:

?? 

Anonymous poster hash: f4de1...3cf

Skrevet

Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan en bedehusfrue ser ut..

Skrevet

Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan en bedehusfrue ser ut..

Bedehusfrue: en prippen eldre dame. Man ser det jo på mils avstand.  Mest sannsynlig aktiv i både menighet og sanitetsforening. 

Skrevet

Og poenget var?

hun ville tydeligvis dele noe hun syntes var morsomt. Ikke min type humor, men noen ler/smiler sikkert.

Anonymous poster hash: 09e83...4e1

Skrevet

Eee....hæ?

Anonymous poster hash: 8523a...1d8

Skrevet

Ikke min type humor, selv om den bedehusfruen hadde et poeng ;)

Anonymous poster hash: d0cc8...ba0
Skrevet

Hva var morsomt?

Anonymous poster hash: 26a2d...26d

Skrevet

Skjønte ikke hva som var morsomt med den? Var jo sant?

Anonymous poster hash: 88c37...443

Skrevet

Jeg skjønte hverken hva en bedehusfrue er, hva din utbrettende forklaring omkring ungenes saftdrikking hadde med en bedehusdsme å gjøre, eller hvordan i all verden du fant kommentaren treffende eller morsom.....

Hvordan smakte forresten smågodtet??

Anonymous poster hash: 736e9...0cb

Skrevet

Det var fire-fem barn i butikken i dag med sine mødre. Det var en automat med smaksprøver på saft i butikken og disse barna ble rett og slett spinnville da de fikk se det. De ropte til mødrene sine; `gratis, gratis`!, mens de gulpet i seg saft som de aldri hadde sett eller smakt det før. Jeg sto like ved og plukket smågodt, og jeg tror jammen de tømte halve dispenseren for saft i løpet av få minutter. Det var akkurat da det kom forbi en skikkelig bedehusfrue som skottet bort på dem og sa tørt; `Oi sann, nå må dere ikke drikke så mye at dere tisser på dere da!` Kommentaren var kanskje litt stygg, men ikke mindre fulltreffende :fnise:

Jøss, ja det var jammen meg god humor! Ler fremdeles, og det er tre min siden jeg leste innlegget. Dette var virkelig en fulltreffer, en latterkule uten like. Også så treffende! Jeg tror jommen bedehusfruene i nabolaget ditt bør starte en standup gruppe. Det der tok jo helt av..!

Anonymous poster hash: 56a87...026

Skrevet

Hei hi

Av og til er en historie slik at man må ha vært der for å finne den like morsom som fortelleren gjør.

Jeg er sikker på at det var morsomt der og da :)

Anonymous poster hash: 3299f...221

Skrevet

Hagahahahahaha, fy flate, så mye har jeg ikke ledd siden far min dævva.

Anonymous poster hash: 6c19e...68a

Skrevet

Sa brura :D

Anonymous poster hash: 26c77...6ff

Skrevet

Hagahahahahaha, fy flate, så mye har jeg ikke ledd siden far min dævva.

Anonymous poster hash: 6c19e...68a

Herre Gud så harry dere er!

Anonymous poster hash: 160df...a45

Skrevet

Ja, så inderlig morsom kan man være på en lørdagskveld :laugh:  

Når jeg tenker etter så var det kanskje ikke så morsomt likevel :P . Eller så var det fordi jeg ikke nevnte det faktum at barna som skrek `gratis` og drakk saft så det skvulpet utover gulvet, var våre nye landsmenn, og denne bedehusfruen tittet med et surt blikk på dem før hun lirte av seg strofen sin. 

Skrevet

Når jeg tenker etter så var det kanskje ikke så morsomt likevel :P . Eller så var det fordi jeg ikke nevnte det faktum at barna som skrek `gratis` og drakk saft så det skvulpet utover gulvet, var våre nye landsmenn, og denne bedehusfruen tittet med et surt blikk på dem før hun lirte av seg strofen sin.

Nei, det ble ikke morsommere av det ...:)

Anonymous poster hash: 3299f...221

Skrevet

Når jeg tenker etter så var det kanskje ikke så morsomt likevel :P . Eller så var det fordi jeg ikke nevnte det faktum at barna som skrek `gratis` og drakk saft så det skvulpet utover gulvet, var våre nye landsmenn, og denne bedehusfruen tittet med et surt blikk på dem før hun lirte av seg strofen sin.

Fortsatt ikke morsomt og totalt uinteressant..

Anonymous poster hash: 09fab...017

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...