Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Gror hull i ørene av seg selv? Jeg har egentlig 7 hull og det ene som er i brusk har nok grodd for får ikke noe inn i det. Har ikke hatt noe i det på ca 6 mnd. Tok ut øredobber av alle de andre hulla i sta og vurderer å la 4 gro så jeg har ett i hvert øre igjen. Disse 4 er ikke i brusk. Alle hullene er 15 år og eldre, så ikke ferske. Har blitt fortalt at de må skjæres opp for å gro, er det sant? Blir det ikke arr da? For da kan hullene like godt bare være der. Anonymous poster hash: 95cde...bed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Gror hull i ørene av seg selv? Jeg har egentlig 7 hull og det ene som er i brusk har nok grodd for får ikke noe inn i det. Har ikke hatt noe i det på ca 6 mnd. Tok ut øredobber av alle de andre hulla i sta og vurderer å la 4 gro så jeg har ett i hvert øre igjen. Disse 4 er ikke i brusk. Alle hullene er 15 år og eldre, så ikke ferske. Har blitt fortalt at de må skjæres opp for å gro, er det sant? Blir det ikke arr da? For da kan hullene like godt bare være der. Anonymous poster hash: 95cde...bed Nei, nødvendigvis. Mannen min hadde fem hull i ørene som ung, og brukte ringer i dem i 10-15 år. Han tok dem ut for seks år siden. De er fremdeles godt synlige. For en stund siden prøvde jeg for moro skyld om det fremdeles var hull, og det var det i fire av dem. Det femte satt i brusken, og var grodd igjen (men tror heller ikke det hadde vært brukt så mye). I de fire som fremdeles var åpne hadde det samlet seg masse ufyselig hvit guffe (sikkert talg og døde hudceller) som kom ut da jeg stakk øredobben inn. Det stinket grusomt. Nå stikker han i hullene jevnlig for å unngå akkurat det. Anonymous poster hash: 26a46...8a6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Gror hull i ørene av seg selv? Jeg har egentlig 7 hull og det ene som er i brusk har nok grodd for får ikke noe inn i det. Har ikke hatt noe i det på ca 6 mnd. Tok ut øredobber av alle de andre hulla i sta og vurderer å la 4 gro så jeg har ett i hvert øre igjen. Disse 4 er ikke i brusk. Alle hullene er 15 år og eldre, så ikke ferske. Har blitt fortalt at de må skjæres opp for å gro, er det sant? Blir det ikke arr da? For da kan hullene like godt bare være der. Anonymous poster hash: 95cde...bed Nei, nødvendigvis. Mannen min hadde fem hull i ørene som ung, og brukte ringer i dem i 10-15 år. Han tok dem ut for seks år siden. De er fremdeles godt synlige. For en stund siden prøvde jeg for moro skyld om det fremdeles var hull, og det var det i fire av dem. Det femte satt i brusken, og var grodd igjen (men tror heller ikke det hadde vært brukt så mye). I de fire som fremdeles var åpne hadde det samlet seg masse ufyselig hvit guffe (sikkert talg og døde hudceller) som kom ut da jeg stakk øredobben inn. Det stinket grusomt. Nå stikker han i hullene jevnlig for å unngå akkurat det. Anonymous poster hash: 26a46...8a6 Skulle stå IKKE nødvendigvis. Anonymous poster hash: 26a46...8a6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Gror hull i ørene av seg selv? Jeg har egentlig 7 hull og det ene som er i brusk har nok grodd for får ikke noe inn i det. Har ikke hatt noe i det på ca 6 mnd. Tok ut øredobber av alle de andre hulla i sta og vurderer å la 4 gro så jeg har ett i hvert øre igjen. Disse 4 er ikke i brusk. Alle hullene er 15 år og eldre, så ikke ferske. Har blitt fortalt at de må skjæres opp for å gro, er det sant? Blir det ikke arr da? For da kan hullene like godt bare være der. Anonymous poster hash: 95cde...bed Nei, nødvendigvis. Mannen min hadde fem hull i ørene som ung, og brukte ringer i dem i 10-15 år. Han tok dem ut for seks år siden. De er fremdeles godt synlige. For en stund siden prøvde jeg for moro skyld om det fremdeles var hull, og det var det i fire av dem. Det femte satt i brusken, og var grodd igjen (men tror heller ikke det hadde vært brukt så mye). I de fire som fremdeles var åpne hadde det samlet seg masse ufyselig hvit guffe (sikkert talg og døde hudceller) som kom ut da jeg stakk øredobben inn. Det stinket grusomt. Nå stikker han i hullene jevnlig for å unngå akkurat det. Anonymous poster hash: 26a46...8a6 Takk for tipset om ufyselig guffe! Trur jeg lar de være uten øredobber en stund uansett og ser om jeg vil at de skal gro eller ikke. Men ser for meg at de ikke vil gro og da kan det være lurt å fjerne guffen ja Anonymous poster hash: 95cde...bed
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg tok hull som tenåring. Pga nikkelallergi og gjentatte infeksjoner hadde jeg dem bare ett år eller to. Lot de så være i sikkert 15 år. Forsøkte da å stikke opp, og det ene hullet var der fortsatt. Men det var trangere enn før. Så jeg vil tro hullene (som ikke er i brusk) er kommet for å bli.
Monica Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Tror det er store forskjeller. Tok piercing i ørene, hadde de i 5 år, og de grodde med en gang. Hos meg er det sånn at detter øredobbene ut på natta, så må jeg stikke opp selv dagen etter, for de har da startet å gro, men da er det enkelt da å stikke opp. Men jeg må alltid ha øredobber i øret.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Jeg måtte og ha noe i konstant de første årene men ikke nå lenger tror jeg. Takk for alle svar. Anonymous poster hash: 95cde...bed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Mine gror fort, har hatt i 20 år. Etter en uke uten noe i må jeg stikke de opp igjen. Anonymous poster hash: 71349...8a6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Jeg har gått 1-2 uker før uten noe i, grodde ikke i det hele tatt. HI Anonymous poster hash: 95cde...bed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Vi testet ut på jobben en gang og alle hadde flere hull i ørene. Alle fikk satt inn øredobb i de hullene som ikke var i brusk. de i brusk var grodd igjen. Mange av hullene hadde det ikke vært øredobber i på flere år. Anonymous poster hash: d341f...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå