Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg kjøper ikke så ofte, men om jeg kjøper blir det ofte KK.. Abonerer på National geografic og brukte å abonere på F&B. Syns det ble unødvendig å kjøpe F&B etterhvert som nesten alle artiklene lå på nett.. Dere da? Anonymous poster hash: 6fac8...76f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Av og tik KK og har akkurat fått med 6 mnd abonnement på Familien. Liker å strikke og syns det er mange fine oppskrifter der. Anonymous poster hash: e43b6...881
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Kjøper sjelden ukeblader, men det hender jeg gjør det i feriene. Da gjerne et som ser spennende ut på forsiden/overskriftene, kan være alt fra KK til Tara. Ellers bruker jeg helst pengene mine på bøker, leser vel i snitt 2 bøker i uken og kjøper altfor mange av dem (selv om jeg selvfølgelig låner mye også). Anonymous poster hash: 1be75...bd5
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg synes Kamille er et veldig bra blad.KK er mer for kvinner i 40 årene uten småbarn,de har mer penger, kan handle dyre klær, trene hele tiden om de vil og dra på x antall utenladsreiser i året,så KK er absolutt ikke bladet for meg. Kamille er for alle mellom 20-50, der man er god nok som man er .Selsvagt kan man forandre på seg selv,men det står aldri noe om dietter, hvordan gå ned 5 kg på 5 dager, kjempedyre klær osv.Det er også endel om barn, reising,interiør, mote,klær, intervju med folk som har en spesiell historie osv. Har begynt å jogge også,så jeg abonerer på iform. Anonymous poster hash: c0e18...d6b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Tror jeg skal prøve camille neste gang da! Anonymous poster hash: 6fac8...76f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Kamille selvfølgelig.. Anonymous poster hash: 6fac8...76f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Norsk ukeblad og Familien Anonymous poster hash: a9cc1...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå