Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg skal føde der om 7 uker, og lurer på dette om bf kan og sove der? eller om han må gå hjem for sove, for så å komme opp igjen dagen etter? Leste at førstegangs fødene blir som oftest på sykehuset i 60 timer ...noen erfaringer rundt dette? :-) Anonymous poster hash: ec48c...ef7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Han får selsvagt være der med deg så lenge du er i fødsel, men han kan ikke sove på barsel med deg, nei. Muligens på hotellet, hvis der er dobbeltrom ledig Anonymous poster hash: e9612...d0b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Han får selsvagt være der med deg så lenge du er i fødsel, men han kan ikke sove på barsel med deg, nei. Muligens på hotellet, hvis der er dobbeltrom ledig Anonymous poster hash: e9612...d0b Det jeg tenkte...dumt Anonymous poster hash: ec48c...ef7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten. Anonymous poster hash: edaec...a66
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten. Anonymous poster hash: edaec...a66 Okei, men da er no det greit :-) Men kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-) Anonymous poster hash: ec48c...ef7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten. Anonymous poster hash: edaec...a66 Okei, men da er no det greit :-) Men kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-) Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er uten smertelindring. Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må Veldig sjeldent det er ledige familierom. Anonymous poster hash: 57908...352
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten. Anonymous poster hash: edaec...a66 Okei, men da er no det greit :-) Men kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-) Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er uten smertelindring. Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må Veldig sjeldent det er ledige familierom. Anonymous poster hash: 57908...352 Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe Anonymous poster hash: ec48c...ef7
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.Anonymous poster hash: edaec...a66 Okei, men da er no det greit :-)Men kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er uten smertelindring. Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må Veldig sjeldent det er ledige familierom.Anonymous poster hash: 57908...352 Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er på KK, men du mener kanskje at du har hørt om mange som har blitt flyttet fra storken til føden? Anonymous poster hash: af796...80b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.Anonymous poster hash: edaec...a66 Okei, men da er no det greit :-)Men kan jeg spørre deg om noe? Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er uten smertelindring.Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må Veldig sjeldent det er ledige familierom.Anonymous poster hash: 57908...352 Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe Anonymous poster hash: ec48c...ef7 Storken er på KK, men du mener kanskje at du har hørt om mange som har blitt flyttet fra storken til føden? Anonymous poster hash: af796...80b Ja, selvfølgelig. Hehe :-) Anonymous poster hash: ec48c...ef7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Mannen fikk sove med meg på storken i 2 netter, vi hadde familierom. Ei venninne fødte på føden, mannen fikk sove med henne på ettmannsrom. Så det er fullt mulig ja. Men dette må være avklart på forhånd tror jeg, at du har en ønske om å ha mannen din der. Er det fullt så vil det så klart ikke være mulig hvis du må dele rom med andre. Anonymous poster hash: 0a478...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå