Gå til innhold

Haukeland sykehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde der om 7 uker, og lurer på dette om bf kan og sove der? eller om han må gå hjem for sove, for så å komme opp igjen dagen etter? Leste at førstegangs fødene blir som oftest på sykehuset i 60 timer ...noen erfaringer rundt dette? :-)

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får selsvagt være der med deg så lenge du er i fødsel, men han kan ikke sove på barsel med deg, nei.

Muligens på hotellet, hvis der er dobbeltrom ledig



Anonymous poster hash: e9612...d0b
Skrevet

 

Han får selsvagt være der med deg så lenge du er i fødsel, men han kan ikke sove på barsel med deg, nei.

Muligens på hotellet, hvis der er dobbeltrom ledig

 

Anonymous poster hash: e9612...d0b

Det jeg tenkte...dumt :(

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Skrevet

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.

 

Anonymous poster hash: edaec...a66

Skrevet

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.

 

Anonymous poster hash: edaec...a66

Okei, men da er no det greit :-)

 

Men kan jeg spørre deg om noe?

Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Skrevet

 

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.

 

Anonymous poster hash: edaec...a66

Okei, men da er no det greit :-)

 

Men kan jeg spørre deg om noe?

Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

 

 

Storken er uten smertelindring.

 

 

Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må :)

Veldig sjeldent det er ledige familierom.

 

 

Anonymous poster hash: 57908...352

Skrevet

 

 

 

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.

 

Anonymous poster hash: edaec...a66

Okei, men da er no det greit :-)

 

Men kan jeg spørre deg om noe?

Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Storken er uten smertelindring.

 

 

Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må :)

Veldig sjeldent det er ledige familierom.

 

 

Anonymous poster hash: 57908...352

Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe :D

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Skrevet

 

 

 

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.Anonymous poster hash: edaec...a66

Okei, men da er no det greit :-)

Men kan jeg spørre deg om noe?

Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Storken er uten smertelindring.

Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må :)

Veldig sjeldent det er ledige familierom.Anonymous poster hash: 57908...352

Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe :DAnonymous poster hash: ec48c...ef7

Storken er på KK, men du mener kanskje at du har hørt om mange som har blitt flyttet fra storken til føden?

 

Anonymous poster hash: af796...80b

Skrevet

 

 

 

 

Da jeg fødte for et år siden var det ikke mulig å bo på hotell i barseltiden. Det kommer an på hvor mange som føder når dere kommer inn.. Det er familierom på barsel 1 i allefall, det fikk jeg ved min første fødsel. På storken fikk mannen ligge over første natten.Anonymous poster hash: edaec...a66

Okei, men da er no det greit :-)

Men kan jeg spørre deg om noe?

Hvorfor valgte du å føde på storken framfor kk? Eller det er det samme, men du skjønner :-)Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Storken er uten smertelindring.

Mest sannsynlig reiser mannen hjem etter fødsel, og kommer tilbake i visitt-tiden. Slik alle andre må :)

Veldig sjeldent det er ledige familierom.Anonymous poster hash: 57908...352

Okei, hmm. Håper ikke jeg trenger smertelindring. Men hørt så mange som kommer først til storken, og så blir de flyttet ned til kk ganske snart etterpå (som feks min stemor) hehe :DAnonymous poster hash: ec48c...ef7
Storken er på KK, men du mener kanskje at du har hørt om mange som har blitt flyttet fra storken til føden?

 

Anonymous poster hash: af796...80b

Ja, selvfølgelig. Hehe :-)

 

Anonymous poster hash: ec48c...ef7

Skrevet

Mannen fikk sove med meg på storken i 2 netter, vi hadde familierom. Ei venninne fødte på føden, mannen fikk sove med henne på ettmannsrom. Så det er fullt mulig ja. Men dette må være avklart på forhånd tror jeg, at du har en ønske om å ha mannen din der. Er det fullt så vil det så klart ikke være mulig hvis du må dele rom med andre.

 

Anonymous poster hash: 0a478...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...