Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Nå skal jeg klage litt. Lever et typisk liv for en norsk kvinne. Opp tidlig, levere en unge eller to, jobb, hente, middag, lekser, aktiviteter, rydde, vaske, legging, prøve å trene. Og dagevis etter samme regla. Helgen går til å rydde resten, få på plass alle prosjekter som følger med ett hus og å hvile litt. Jeg vet jeg er heldig med et eget sted å bo, jobb og mat på bordet. Men jeg er så drittlei og uinspirert at det er til å spy av. Drittlei å rydde. Drittlei av å lage middag som slak tilfredsstille alle ganer i huset (ikke mye spennede). Lei av å jobbe med vekta pga stillesittende yrke og pco. Lei av å rydde etter hele nabolaget har vært innom på besøk hos barna. Lei av å alltid betale regninger og å pusse opp bad i stedet for å reise jorda rundt. Ja, jeg har blitt en sur, kjedelig, halvfeit og uinspirert person. Mannen klager på for lite action på soverommet og jeg forstår han. En gang annenhver uke er ikke stort å skryte av. Flere fryktelig kjedelige personer her som føler hverdagen tar bort alt som finnes av inspirasjon? Anonymous poster hash: 82019...d09
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Ser ikke et sted der du nevner at gubben bidrar i den hektiske hverdagen dere?! Hva med å begynne der, så kanskje det blir noe på han også etterhvert! Anonymous poster hash: 2dc7f...c2a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Ser ikke et sted der du nevner at gubben bidrar i den hektiske hverdagen dere?! Hva med å begynne der, så kanskje det blir noe på han også etterhvert! Anonymous poster hash: 2dc7f...c2a Joda, han bidrar han. Men med en jobb som krever flere kvelder i uka og studie i tillegg er det ikke så mye mer å hente der. Anonymous poster hash: 82019...d09
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Kan du la humla suse litt? Være litt impulsiv og bare la rotet ligge av og til?Ikke hele tiden selvfølgelig, men noen ganger. Jeg kan plutselig si at nei, nå et det sol og nå kjøper vi en engangsgrill og drar og bader i sjøen. Tar med barn, hund og bare koser oss. Eller plutselig finner vi ut at vi tar en tur hit eller dit. Dette bidrar til å bryte rutinen og verken jeg eller mannen kan være sikker på om den andre sitter med en hemmelig plan for kvelden eller helgen. Ser at du skriver at mannen din jobber endel kvelder. Kanskje det er problemet? Jeg gjør jo også mye rutinearbeid, men er så fornøyd med kvelder og helger at jeg tar resten med et smil. Anonymous poster hash: 90ca7...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå