Gå til innhold

Til dere som har sydd babynest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte dere stoff? Jeg leter rundt, men jeg finner ikke de fine mønstrene som jeg ser mange andre har brukt :/

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoff og stil

Anonymous poster hash: 147c4...710

Skrevet

Stoff og stil

Anonymous poster hash: 147c4...710

Hoho. Der fant jeg litt mer stoffer ja. Fikk bare opp salgsvarene, det var så som så :)

Skrevet

Ser det er mange som bruker tøy i fra Jysk. :)

Skrevet

Når dere bruker billigstoff i sterke farger, vær så snill å vaske det skikkelig og gjerne flere ganger først før dere utsetter bitte små babyer for sterke kjemikalier fra fargestoffene... Eller spander et skikkelig stoff!

Anonymous poster hash: f6ba4...26a
Skrevet

Må du ha samme som alle andre? Hva med å velge noe DU syns er fint og som kanskje ikke alle andre har?

Jeg kjøpte grønt stoff med hvite prikker på Panduro. Og fyllet. Kantbånd og snor kjøpte jeg på en lokal sybutikk, ikke kjede. Begge deler var grønt, og kantbåndet hadde søte bier på.

Anonymous poster hash: b1c6d...dde

Skrevet

Nei, trenger absolutt ikke likt alle andre. Bare kom til å tenke på hvor disse stoffene fantes da jeg ikke kunne finne noen verdens ting.

Fant mange kjempefine på en dansk side, men de leverte jo da selvfølgelig ikke til Norge.

Ble fra stoff&stil. Grå og hvit, med prikker på. Enkelt og greit. Blir spennende! :) Får i alle fall noe å henge fingrene i de neste 9 ukene.

Skrevet

Når dere bruker billigstoff i sterke farger, vær så snill å vaske det skikkelig og gjerne flere ganger først før dere utsetter bitte små babyer for sterke kjemikalier fra fargestoffene... Eller spander et skikkelig stoff!

Anonymous poster hash: f6ba4...26a

Det skal jeg ta til etterretning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...