bambusdrops Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hvor kjøpte dere stoff? Jeg leter rundt, men jeg finner ikke de fine mønstrene som jeg ser mange andre har brukt :/ Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Stoff og stil Anonymous poster hash: 147c4...710
bambusdrops Skrevet 16. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2014 Stoff og stil Anonymous poster hash: 147c4...710 Hoho. Der fant jeg litt mer stoffer ja. Fikk bare opp salgsvarene, det var så som så
QueeenBeee Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Ser det er mange som bruker tøy i fra Jysk.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Når dere bruker billigstoff i sterke farger, vær så snill å vaske det skikkelig og gjerne flere ganger først før dere utsetter bitte små babyer for sterke kjemikalier fra fargestoffene... Eller spander et skikkelig stoff! Anonymous poster hash: f6ba4...26a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Må du ha samme som alle andre? Hva med å velge noe DU syns er fint og som kanskje ikke alle andre har? Jeg kjøpte grønt stoff med hvite prikker på Panduro. Og fyllet. Kantbånd og snor kjøpte jeg på en lokal sybutikk, ikke kjede. Begge deler var grønt, og kantbåndet hadde søte bier på. Anonymous poster hash: b1c6d...dde
bambusdrops Skrevet 16. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2014 Nei, trenger absolutt ikke likt alle andre. Bare kom til å tenke på hvor disse stoffene fantes da jeg ikke kunne finne noen verdens ting. Fant mange kjempefine på en dansk side, men de leverte jo da selvfølgelig ikke til Norge. Ble fra stoff&stil. Grå og hvit, med prikker på. Enkelt og greit. Blir spennende! Får i alle fall noe å henge fingrene i de neste 9 ukene.
bambusdrops Skrevet 16. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2014 Når dere bruker billigstoff i sterke farger, vær så snill å vaske det skikkelig og gjerne flere ganger først før dere utsetter bitte små babyer for sterke kjemikalier fra fargestoffene... Eller spander et skikkelig stoff! Anonymous poster hash: f6ba4...26a Det skal jeg ta til etterretning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå