Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 stopper dere ved kneet? Anonymous poster hash: ffc54...764
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Stopper rett over kneet, men jeg epilerer. Anonymous poster hash: e75cf...17a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Ja, det gjør jeg. Ikke armene, men lårene ja. Anonymous poster hash: 7b4a9...691
Marriet Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Barberer et stykke oppover lårene. Men ikke så nøye som med leggene. Lårene drar jeg liksom bare over som en kjapp avslutning.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Ja, barbere, vokse, epilere osv Jeg stopper også over kneet. Fått spm om jeg skal barbere lårene. Har lyse "usynlige" hår(dun) som kun vises i sollyset. Anonymous poster hash: ffc54...764
Gjest Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Stopper ved kneet og husker bak på lårene hvor svarte lange hår kan finne veien. Grøss!§!
Mrs. Kaizer Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Oppdaget her en dag svarte lange hår bak og innsiden på lårene😱, så må huske å barbere der i bikinisesongen hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Ikke lår. Lyse og lite hår der. Anonymous poster hash: b461a...043
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Ja tar legger, lår og bikinilinjen. Føler meg ufresh når det ikke er gjort Anonymous poster hash: 2cb59...51a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Jeg trenger ikke barbere låra, har knapt hår der. De er iallefall ikke synlige. I prinsippet hadde jeg ikke trengt å shave annet enn nederst på anklene, da det kun er der jeg har mørke hår. Men siden jeg alltid har shavet leggene har håra blitt stive stubber, og det kjennes ikke noe deilig ut akkurat, selv om de ikke synes spesielt godt.
Pippitussa Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Jeg barberer lårene noen ganger, men ikke så ofte som leggene. Har bare noen lyse hår på lårene, men synes de blir så gode og myke hvis jeg barberer de.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Lårene, ja Anonymous poster hash: 3203c...ee3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Ja tar legger, lår og bikinilinjen. Føler meg ufresh når det ikke er gjort Anonymous poster hash: 2cb59...51a Samme her, og armhuler selvsagt. Men vokser, ikke barberer. Anonymous poster hash: f9689...d2f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Måtte starte med låra når jeg runda 30år... Plutselig ble det noen lange mørke hår der :/ Anonymous poster hash: 7eff7...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå