Gå til innhold

Kalde føtter angående barnebursdag...

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Lillegutt begynner å bli stor, og fyller 4 år i begynnelsen av september :) vi skal låne en lavvo som bhg disponerer, og ha utebursdag...Jeg er veldig for å invitere alle eller ingen, og siden vi skal være ute hadde vi egentlig tenkt å invitere hele avdelingen i bhg. Pluss to-tre til. Men det blir 20 barn... :o jeg kjenner at jeg får litt vondt i magen rett og slett...Det er mange barn! Som skal aktiviseres... nå heller jeg mot å bare invitere de fra hans årskull, selv om jeg egentlig ville ha med alle, for han leker jo med alle sammen...urk...Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det er utebursdag tror jeg 20 barn vil gå heeelt fint, men det blir jo ikke like "intimt" eller koselig kanskje da :) Eneste jeg hadde vært litt bekymret for, var å holde tellingen og ha oversikt over alle, hvis dere er i åpen skog / uten gjerde, spesielt hvis du er eneste voksenperson med ansvar for alle gjestene.

Anonymous poster hash: 5d69c...6bc
Skrevet

Du bør ha minst 4 voksne til stede hvis du skal ha 20 barn i den alderen, ellers høres det ut som en god plan. Ungene kan få pølse, og så herjer de garantert rundt til de skal hjem :P

Anonymous poster hash: cbc2c...328
Skrevet

Hvorfor kan du ikke be bare guttene på hans alder i bh da? 

Anonymous poster hash: ace07...c8d
Skrevet

Du trenger vel ikke å invitere alle! Det er helt vanlig å avgrense, etter alder, kjønn, grupper eller bare noen få som de leker mest med.

Skrevet

Høres kjempehyggelig ut! Og veldig fint å invitere alle. Bare pass på å være book voksne. En del barn har sikkert med seg en voksen i den alderen uansett, så det burde ikke bli noe problem.

Anonymous poster hash: 4264f...3e9

Skrevet

Det går fint, men dere må være minst 4 voksne som det blir nevnt her.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, først tenkte jeg å be alle om å ta med en voksen, men da blir vi jo over 40 stykker...og skulle det begynne å regne er det bare så vidt plass til 18 barn i lavvoen... :P

Så da må jeg i så fall skrive at de ikke trenger å ha med en voksen, og heller avtale med noen få foreldre at de kommer...hmm...Ja vi får se hvordan vi gjør det. Takk for innspill! :)

Skrevet

Du kan jo feks legge til i invitasjonen om det er noen foreldre som kunne tenke seg å være med? Har selv hatt mange utebursdager for gutta mine, og kjempehyggelig når foreldre joiner. :)Blir litt mer kjent med hverandre også.

Lykke til!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, men hva om ingen voksne kan/gidder? Så står vi der to stykk med 20 barn :fnise: nei, så ille kan det jo ikke bli, men jeg tror jeg må høre litt rundt først ;)

Gjest Julia1984
Skrevet

Ja, men hva om ingen voksne kan/gidder? Så står vi der to stykk med 20 barn :fnise: nei, så ille kan det jo ikke bli, men jeg tror jeg må høre litt rundt først ;)

Du tar en telefon til 2-3 foreldre du kjenner best FØR du inviterer. Kan de ikke inviterer du kun noen få.

Skrevet

I hadde ei plan for barnebirsdagen til min 4åring, men ingen leker ble gjort fæda de aktiviserte og lekte seg så fint selv

Skrevet

Gjort det samme. Vi betalte en assistent i barnehagen for å hjelpe oss.

Hun kjente barna godt og det var veldig greit med den ekspertisen og hjelpen.

Anonymous poster hash: 0dcfd...fdc

Skrevet

Vi pleide også ha hele avdelingen på rundt 20 stk. Var alltid noen som mld avbud uansett så vi ble rundt 15 stk som regel. Passet på å Være 4 voksne. Meg og samboer + to venninner som jeg gjengjelder tjenesten til.

Anonymous poster hash: bfc7f...2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...