Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hvordan er de på vinteren? Tenker da på sportsdelen. Er det feks plass til en vinterpose? Syns de eer så fine. Og barnet sitter jo så høyt og fint. Anonymous poster hash: 8e104...a8a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 De jeg vet om som har hatt den, kaller den en svært dyr kjøpesentertrille og solgte den raskt og kjøpte en vogn med ordentlige hjul. Anonymous poster hash: fd209...9cb
Januaris Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Jeg har hørt at crusi er veldig bra. Den har jeg lyst på. Men jeg er spent på hvordan hjulene fungerer på asfalt. Bråker de?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg har hørt at crusi er veldig bra. Den har jeg lyst på. Men jeg er spent på hvordan hjulene fungerer på asfalt. Bråker de? Er den jeg har lyst på også! Anonymous poster hash: 8e104...a8a
Januaris Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Den jeg snakket med sa at den var grei på snøføre. Den er ikke kjempegod på løssnø, men det er vel ingen vogner? Jeg synes den vognen ser veldig fin ut!! Men hvis hjulene bråker like mye som trehjulssykkelen til elstemann gjorde, så er den uaktuell. Men jeg regner vel med at hjulene er i gummi, og da tror jeg det går.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Den jeg snakket med sa at den var grei på snøføre. Den er ikke kjempegod på løssnø, men det er vel ingen vogner? Jeg synes den vognen ser veldig fin ut!! Men hvis hjulene bråker like mye som trehjulssykkelen til elstemann gjorde, så er den uaktuell. Men jeg regner vel med at hjulene er i gummi, og da tror jeg det går. Men får man plass til en voksipose mon tro? Anonymous poster hash: 8e104...a8a
Januaris Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 I bag-delen får man garantert plass. I sportsdelen er jeg litt mer usikker :/
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Og er den god for babyen å sove i? Tenker da på sportsdelen Anonymous poster hash: 8e104...a8a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Jeg tipper at det går fint så lenge barna er små. Men når de blir et par år er trolig sportsvogna liten. ? Anonymous poster hash: b1ad3...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå