Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er så mye å velge mellom.. Fysioterapi, kiropraktor, ostepat, manuellterapeut, naprapat osv. Hva har du god erfaring med? Aner ikke hva jeg skal velge, vil ha best mulig resultat av behandlingen.. Anonymous poster hash: 05745...880
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Bassengtrening, fysioterapi, teiping av bekkenet samt kiropraktor holdt det hvertfall sånn noenlunde i sjakk. Men det ble ikke mindre vondt
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Bassengtrening, fysioterapi, teiping av bekkenet samt kiropraktor holdt det hvertfall sånn noenlunde i sjakk. Men det ble ikke mindre vondt Huff, det var det jeg fryktet.. Hadde håpet jeg kunne bli kvitt mer av smertene så jeg klarer å fortsette å jobbe 100%, men det er kanskje urealistisk av meg å tenke da. Har så lenge igjen av svangerskapet og! 6 mnd! Takk for innspill. Anonymous poster hash: 05745...880
ærlig talt Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Bekkenbelte hjalp veldig for meg. Jeg følte overkroppen var på vei til å skli ned mellom beina. Bekkenet føltes skranglete, det låste seg, ga meg ilinger nedover beina og var utrolig vondt. Bekkenbeltet kjentes ut som fikk strammet inn bekkenet og holdt det på plass, slik det skulle være. Kastet krykkene etter å ha brukt beltet i et par uker
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Bassengtrening, fysioterapi, teiping av bekkenet samt kiropraktor holdt det hvertfall sånn noenlunde i sjakk. Men det ble ikke mindre vondtHuff, det var det jeg fryktet.. Hadde håpet jeg kunne bli kvitt mer av smertene så jeg klarer å fortsette å jobbe 100%, men det er kanskje urealistisk av meg å tenke da. Har så lenge igjen av svangerskapet og! 6 mnd! Takk for innspill. Anonymous poster hash: 05745...880 Nå hadde jeg symfyseløsning i tillegg, det hjalp ikke akkurat på! Etter uke 20 kunne jeg ikke få på meg sokkene selv :/
<3 2G <3 Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Prøv deg fram, det dom funket for meg trenger ikke funke for deg. Manuellterapaut kan du få gratis om det er ille nok ( det bestemmer han) Her var det det og Naprapat som funket best. Hadde mest symfyseløsning siste gangen. Med første så var det låsninger bak, da brukte jeg Kiropraktor. ( før jeg visste om Naprapat )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå