Gå til innhold

Helvetes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubbefaen. Jeg er så kåt og jeg har gjort alt jeg kan for å kurtisere det neket av en mann jeg bor med (foreslo til og med at jeg kunne fortelle en snuskete historie om to lesber, han synes ikke det var litt gøy en gang) jeg er så underpult! Vi har vært borte. Fra hverandre lenge nå, og jeg gleda meg sånn, men han er sliten. Med god grunn, så det skjønner jeg. Så nå sitter jeg her med en pakke røkt skinke fra sverigeland og en cola. Som jeg koser meg...

Satser på heftig heit morgensex, Ja jøss.

Anonymous poster hash: dcb40...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger er jeg glad jeg er singel. I forhold hadde jeg blitt mye mer frustrert enn jeg er alene. Jeg ligger ikke med noen da. Er jeg i forhold har jeg sex hele tiden. Hmmm.. En stund siden sist nå ja.

Anonymous poster hash: 2164b...1a2

Skrevet

Noen ganger er jeg glad jeg er singel. I forhold hadde jeg blitt mye mer frustrert enn jeg er alene. Jeg ligger ikke med noen da. Er jeg i forhold har jeg sex hele tiden. Hmmm.. En stund siden sist nå ja.Anonymous poster hash: 2164b...1a2

Blæh.. Ja hadde jeg vært aleine hadde jeg jo ikke hatt noen forventninger om sex. Vanligvis er jeg tilfredstilt og fornøyd, men nå har det vært tørke leeeenge. Vi snakker fire mnd :o og jeg har vært yr i dagevis og full av forventning. Men så blei hele kvelden vår ødelagt av svigermor (hipp hurra) klokka blei mye og han ville snorke. Er så glad jeg kan klage ut min nød her. Lurer på om jeg bare må krype til korset og spandere nye batterier på vibratoren. Søren...

Skrevet

Jeg har det som deg.

Sommersexen var unnagjort for en måned siden. Følger vi statistikken blir det kanskje litt oktober..

Hadde mer sex da jeg var singel. ...

Anonymous poster hash: 48b74...d35

Skrevet

Og den heite morgensexen kunne jeg også se langt etter...

Skrevet

Heheh huff, ikke meningen og flire men syntes jeg ser deg sitte der surmulende med cola og skinken,hehe ;)

Men ja, 4 mnd var voldsomt til tørke da, skulle jo tro han var higen selv da?!

Anonymous poster hash: 825b0...53d

Skrevet

Heheh huff, ikke meningen og flire men syntes jeg ser deg sitte der surmulende med cola og skinken,hehe ;)

Men ja, 4 mnd var voldsomt til tørke da, skulle jo tro han var higen selv da?!Anonymous poster hash: 825b0...53d

Fire mnd er en evighet. Det er egentlig litt komplisert mellom oss, men nå er vi back. Det har skjedd mye det siste året. Blant annet et barn og et sidesprang. Så han er ikke like tørr som meg kan du si. Jada jeg er sikkert en dust som tilgir og alt det det, men situasjonen er som sagt komplisert så det har ikke skjedd noe jeg ikke kan tilgi. Men jeg har gått rundt med hovent underliv i flere dager virker det som og jeg blir kåt av å se på rik på rabatt på tlc. Du søte tid....

Skrevet

Men ja, 4 mnd var voldsomt til tørke da, skulle jo tro han var higen selv da?!Anonymous poster hash: 825b0...53d

Fire mnd er en evighet. Det er egentlig litt komplisert mellom oss, men nå er vi back. Det har skjedd mye det siste året. Blant annet et barn og et sidesprang. Så han er ikke like tørr som meg kan du si. Jada jeg er sikkert en dust som tilgir og alt det det, men situasjonen er som sagt komplisert så det har ikke skjedd noe jeg ikke kan tilgi. Men jeg har gått rundt med hovent underliv i flere dager virker det som og jeg blir kåt av å se på rik på rabatt på tlc. Du søte tid....Anonymous poster hash: dcb40...085

Oi, jeg skal ikke legge meg bort i det med sidespranget og din tilgivelse, men gubben burde viiiirkelig bedd om nåde og gjort alt i sin makt for å tilfredsstille deg, noe han dessverre ikke gjør! Så inntrykket jeg får av det du forteller, er at gubben din egentlig ikke vil lenger og da hadde jeg ikke orket å kjempe en gang! Det er han som har dritt på leggen!

Skrevet

Fire mnd er en evighet. Det er egentlig litt komplisert mellom oss, men nå er vi back. Det har skjedd mye det siste året. Blant annet et barn og et sidesprang. Så han er ikke like tørr som meg kan du si. Jada jeg er sikkert en dust som tilgir og alt det det, men situasjonen er som sagt komplisert så det har ikke skjedd noe jeg ikke kan tilgi. Men jeg har gått rundt med hovent underliv i flere dager virker det som og jeg blir kåt av å se på rik på rabatt på tlc. Du søte tid....Anonymous poster hash: dcb40...085

Oi, jeg skal ikke legge meg bort i det med sidespranget og din tilgivelse, men gubben burde viiiirkelig bedd om nåde og gjort alt i sin makt for å tilfredsstille deg, noe han dessverre ikke gjør! Så inntrykket jeg får av det du forteller, er at gubben din egentlig ikke vil lenger og da hadde jeg ikke orket å kjempe en gang! Det er han som har dritt på leggen!Anonymous poster hash: 825b0...53d

Hehe, sant det du sier, han burde krype. Og han gjør vel også til dels det, menn igår orka han bare ikke sex og jeg satt og funderte ut hundre forskjellige måter jeg kunne drepe han på, mens jeg kosa meg med skinke ;) han er egentlig en god mann, og sidespranget er ikke et vanlig sidesprang. På ingen måte akseptabelt, men ja situasjonen er nå som den er. I kveld blir det rødt sexy undertøy, biff og forhåpentligvis trøtt baby som gir mamma et nytt forsøk på å kurtisere og får fylt den dåsa ned svært etterlengtet kuk. Å hei...

Skrevet

Oi, jeg skal ikke legge meg bort i det med sidespranget og din tilgivelse, men gubben burde viiiirkelig bedd om nåde og gjort alt i sin makt for å tilfredsstille deg, noe han dessverre ikke gjør! Så inntrykket jeg får av det du forteller, er at gubben din egentlig ikke vil lenger og da hadde jeg ikke orket å kjempe en gang! Det er han som har dritt på leggen!Anonymous poster hash: 825b0...53d

Hehe, sant det du sier, han burde krype. Og han gjør vel også til dels det, menn igår orka han bare ikke sex og jeg satt og funderte ut hundre forskjellige måter jeg kunne drepe han på, mens jeg kosa meg med skinke ;) han er egentlig en god mann, og sidespranget er ikke et vanlig sidesprang. På ingen måte akseptabelt, men ja situasjonen er nå som den er. I kveld blir det rødt sexy undertøy, biff og forhåpentligvis trøtt baby som gir mamma et nytt forsøk på å kurtisere og får fylt den dåsa ned svært etterlengtet kuk. Å hei...Anonymous poster hash: dcb40...085

Hahaha, du kan få sagt det :) :) vel, da får jeg ønske lykke til i kveld og håpe at musa blir fornøyd :P

Skrevet

Biff in the making. Just sayin'

Skrevet

Hahaha jeg må bare le. For en herlig skrivemåte :D

Håper det blir noe på deg i kveld.

Anonymous poster hash: 55405...40d

Skrevet

Du er herlig HI :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 47ae4...22e
Skrevet

Haha, ble det pikk på deg, HI?

Anonymous poster hash: 11085...d55
Skrevet

Biffen er fortært, han smilte, takka for maten og klemte meg. Prøvde å ikke hoppe av glede og rive av han trusa. Hadde så lyst! Rydda på kjøkkenet og tenkte jeg skulle starte oppdrag - kuk. Ser han i sofaen, blikket våres møtes, et smil og han sier "æ ligg hær å ser på Stephen Hawking dokumentar, spennanes" TURN OFF! Aaaaaah.. Pul meg din skitne sjømann! Pul som du aldri har pult før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...