Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Er det normalt at det nesten er umuligt å sove uten en pute eller noe mellom bena når man er gravid? Jeg sliter veldig med å sove, men tror ikke det er pga magen siden den er veldig liten ifølge jm for å være 33 uker...men det er ikke så sjeldent. Men tenker på dette at jeg ikke greier å finne en "stilling" og er avhengi av denne puten mellom bena....aldri hatt problemer med å sove før Anonymous poster hash: a3cf2...c8c
Fero Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Jeg har sovet med pute mellom bena siden rundt uke 20 tror jeg. En sånn ammepute. Ganske vanlig å få vondt i særlig hoftene om natta, og en pute mellom bena hjalp i alle fall for meg. Hadde grusomt vondt i hoftene før jeg begynte med puta. Min er lang, så den går fra føttene og opp til brystet. Synes det er godt å kunne lene seg litt mot den etterhvert som magen har vokst. Blir jo litt framtung etterhvert. Så ja, det er helt normalt. Det finnes tilogmed egne puter designet spesielt for dette problemet
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Jeg har sovet med pute mellom bena siden rundt uke 20 tror jeg. En sånn ammepute. Ganske vanlig å få vondt i særlig hoftene om natta, og en pute mellom bena hjalp i alle fall for meg. Hadde grusomt vondt i hoftene før jeg begynte med puta. Min er lang, så den går fra føttene og opp til brystet. Synes det er godt å kunne lene seg litt mot den etterhvert som magen har vokst. Blir jo litt framtung etterhvert. Så ja, det er helt normalt. Det finnes tilogmed egne puter designet spesielt for dette problemet Hehe ja...dette merkes virkelig! Helt forferdeligt om jeg ikke bruker en pute. Ingen stillinger som faller i smak heller...sov bare på magen før jeg ble gravid, kunne så og si sove på magen fram til uke 26-28 tror jeg. Men nå gir lillegutt i magen beskjed at han bestemmer, og at det ikke funket for han mer :-) Anonymous poster hash: a3cf2...c8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå