Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Dette får jeg høre hele tiden. Jeg har høy forbrenning, og muligens høyt stoffskifte. Greit nok, legen finner nok utav det. Har sluttet å spise sukker og hvetemel pga betennelse i tarmen, så har nok gått ned litt der også. Men spiser ellers som normalt, og det er vel uansett min business hvordan jeg ser ut. Eller?? Jeg går ikke bort til folk som har lagt på seg eller er feite om de har det bra. Hvilken grunn har folk til å kommentere andres kropp uten av personen nevner det selv først? Jeg er 168 høy og veier kanskje 54-55 kg nå. Er ikke undervektig. Nå er det like før jeg begynner å kommentere kroppene deres tilbake. MEn så lavt synker jeg ikke. Aner jeg en liten misunnelse bak deres "bekymring"? Anonymous poster hash: d32bb...1b6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Eller så er de bare bekymret for deg, og glad i deg. Da jeg uttrykte bekymring for min venninne, hadde hun spiseforstyrrelser, og min innblanding var med på å skaffe den hjelpen hun trengte. (Jeg sier ikke at du har det, altså, men prøver å illustrere min historie) Jeg var i hvert fall ikke misunnelig. Jeg ville valgt å tolke det slik, hvis jeg var deg. Uansett hva som ligger bak.. Anonymous poster hash: 46a76...302
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Ja, men jeg skjønner jo også at det er psykiske grunner til at feite folk blir feite. De har et behov for å døyve følelser med mat, så de har det vel ikke bra selv da. Det ville ikke falt meg inn å kommentere noens utseende på den måten. Jeg sier det bare til folk når jeg synes de ser veldig bra ut. Anonymous poster hash: d32bb...1b6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg kommenterer det vel ikke på den samme måten, men når noen som jeg vet at har strevd med vekten lenge, legger på seg kraftig, så snakker jeg med dem om det også, jeg.. Jeg ordlegger meg riktignok ganske annerledes... Anonymous poster hash: 46a76...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå