Gå til innhold

uff, håret mitt er helt håpløst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en drøm om langt vakkert hår, men tror jeg snart må innse at det må bli med drømmen.. Har egentlig hatt kort hår lenge, men bestemte meg for å prøve å spare til langt. Har ganske krøllete hår, så når det når en viss lengde så vokser det ikke nedover lenger, men utover.. Dessuten blir krøllene så tørre og "frizzy", hårstråene brekker av på midten, hårtuppene splitter seg og jeg ser ut som et kråkereir på hodet. Jeg blir snart gal!!

Og dette gjør jeg bare for mannens skyld, han synes nemlig jeg er såå fin når jeg får litt lengde på håret og håper jeg aldri mer klipper meg. Men jeg tror snart ikke jeg orker mer av dette kråkereiret, skal jeg klippe meg eller la være, for mannens skyld. Han blir nok dritsur hvis jeg gjør det, men det går nok over etter ei stund..

Hvis jeg ikke klipper meg, hva kan jeg gjøre for å "redde" håret mitt fra kråkereiret? Bruker en fuktighetskur et par ganger i uken, men virker ikke til å hjelpe noe særlig..

Anonymous poster hash: 4f061...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt produkter med moroccan oil? Jeg får glattere og mer shiny hår av det. Produktene til Define med argan oil funker bra for mitt hår. Bruker shampo, balsam og i tillegg litt olje etterpå.

Sånn antipermanent kan jo være en mulighet når du har fått litt lengde på håret. Dyrt men fint. Sliter jo på håret, da. Men det er det vel mye annet som gjør også.

Anonymous poster hash: eb669...62c

Skrevet

Nei, har ikke prøvd noen oljeprodukter. Hørres litt ekkelt ut å smørre håret sitt inn med olje, men går ut i fra at det ikke er babyolje vi snakker om☺ Uff, kunne tro mannen vet hva jeg tenker på, for i går kveld skrøytet over hvor fin jeg var nå når jeg endelig begynner å få litt lengde på håret. Jeg har ikke hjerte til å klippe meg nå og får bare holde ut med dette kråkereiret mitt.. Trenger derfor desperat hjelp...

Skrevet

Klipper du deg jevnlig selv om du sparer? Det er viktig å få av de slitte tuppene uansett. Spør frisøren hva hun anbefaler for håret ditt neste gang du klipper deg, de er ekspertene :)

Anonymous poster hash: b3a1f...373
Skrevet

Nei, har ikke klippet meg nå siden påske. Bør vel gjøre det snart. Har egentlig ikke råd til å bruke masse penger på frisørshampoer, kurer og div..

Skrevet

Prøvde selv å spare håret mitt for mannen flere ganger ;) Klippet og vasket det med frisør shampooer. Hver gang det nådde en viss lengde ble det tynt og stygt. Og jeg mener at skal man ha langt hår må det se skikkelig flott ut. Styggeste jeg ser er tynt stygt hår på voksne damer.

Endte med at jeg klippet det helt kort. Nå bare rufser jeg det til med litt voks. Deilig!

Anonymous poster hash: 2f655...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...