Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Noen som kommer dårlig overens med ped.leder i barnas barnehage og har dere noen gang gitt tilbakemelding til ped.leder eller styrer om ting som er sagt/gjort som ikke er ok? Jeg er enormt frustrert på ped.lederen etter bare to uker i barnehagen, men er redd for at en tilbakemelding fort kan gå utover barna mine? Anonymous poster hash: 9aac3...163
MammantilNurket Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 For å kvalitetssikre sitt pedagogiske tilbud er barnehagen avhengig av tilbakemeldinger fra foresatte. Snakk med styrer om du er ukomfortabel med å prate med ped.leder.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Hvis du tar det opp går ped.leder rett til sine ansatte for å tiske og viske om deg og dine. Anonymous poster hash: 64de0...24a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg tenker at det kommer an på hva det gjelder. Og om du tror at ped.leder er lydhør for din mening (de som er dårlige i jobben sin er ofte oogså lite lydhøre synes jeg). Evt ville jeg tatt det opp med styrer. Men igjen, det er jo avhengig av hva det er. :-) Anonymous poster hash: 72748...f1a
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Har tatt opp flere ganger og i dag, HURRA, hadde barnet mitt sin siste dag i barnehagen. Fikk overflytting Gikk ikke utover barnet at jeg sa fra om ting jeg var misfornøyd med (som at barna nesten aldri var ute, at de fikk se på tv i timesvis om dagen, fri flyt med iPad, barna lekte ofte ubevoktet og barnet mitt kom stadig hjem med sår og slagskader fra eldre barn, at de ofte fikk søtsaker i barnehagen osv. og dråpen som fikk begret til å renne over: at barna lekte kjøkken med de ansatte sitt askebeger som gryte. ÆSJ!!), men det ble ikke noe bedring på ting..... Anonymous poster hash: a5ec4...2d9
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg har vært i en lignende situasjon. Jeg tok det opp med to ped.ledere og fikk god støtte av den ene. Den andre lukket ørene. Etterhvert som de ikke greide å løse problemet tok jeg det videre til styrer som ikke brydde seg å gjøre noe med det. Da fikk jeg nok og tok kontakt med styrers sjef og sjefen hennes igjen. Skrev en skriftlig klage og saken ble løst omgående. Fikk også en beklagelse på styrers håndtering av saken fra de litt høyere opp i kommunen. Det var en lang og tøff kamp som jeg "vant" på vegne av mitt barn. Barnet mitt har ikke lidd under dette mtp behandling fra de ansatte (men led jo pga gjentakelse av det vi klaget på) da jeg hadde støtte hos flere ansatte i barnehagen. Jeg var vel den som "led" om man kan si det sånn. Jeg bet tenna sammen og følte meg uglesett i halvt år senere. (Ønsket ikke bytte bhg da det ellers ikke var noe galt, ei heller ikke vanskelig for dem å løse. Ønsket stabilitet for barnet på den gangen ett år). Heldigvis har dette gått seg til og blir nå møtt med respekt og ydmykhet dersom jeg tar opp noe. Skulle bare mangle. Anonymous poster hash: 5236e...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå