Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hvor mye må dere ca ut med i måneden når dere ser bort i fra lånet? Vet det kan variere, men hadde vært greit med et innblikk Anonymous poster hash: a55da...ff3
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Har ikke lån på hytta , kun avgifter , skatt og forsikring, ca 8000,- i året Anonymous poster hash: f7a2f...6ac
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Har ikke lån. Betaler mellom 30-40000 i eiendomskatt, renovasjon, strøm, forsikring, brøyting, nettleie (fiber) og forsikring. I tillegg kommer vedlikehold. Anonymous poster hash: c6e90...3c6
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Har ikke lån. Betaler mellom 30-40000 i eiendomskatt, renovasjon, strøm, forsikring, brøyting, nettleie (fiber) og forsikring. I tillegg kommer vedlikehold. Anonymous poster hash: c6e90...3c6 I året, ikke pr mnd ;-) Anonymous poster hash: c6e90...3c6
Miamimom Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Nesten ingenting. Det er forsikkring, festeavgift og brøyting. Til sammen blir det rundt 350,- pr mnd Anonymous poster hash: 62ee6...8b2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Takk for svar hi Anonymous poster hash: a55da...ff3
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da. 1000 kroner i strøm i måneden? På hytta? Bor du der fast eller? Anonymous poster hash: 155c7...762
Miamimom Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg :)Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da. 1000 kroner i strøm i måneden? På hytta? Bor du der fast eller? Anonymous poster hash: 155c7...762 Haha, neida - absolutt ikke. Brukes om noe for lite ;-) Det er akonto. Avregnes en gang i året. Det ender som regel ut på ca det beløpet.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Har ikke lån. Har ca 1000 kr i mnd i faste utgifter, men går i pluss siden vi leier den ut flere måneder i året. Anonymous poster hash: 7f928...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå