Gå til innhold

Dere som har hytte/feriehus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye må dere ca ut med i måneden når dere ser bort i fra lånet?

Vet det kan variere, men hadde vært greit med et innblikk :)

 

Anonymous poster hash: a55da...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lån på hytta , kun avgifter , skatt og forsikring, ca 8000,- i året

 

Anonymous poster hash: f7a2f...6ac

Skrevet

Har ikke lån. Betaler mellom 30-40000 i eiendomskatt, renovasjon, strøm, forsikring, brøyting, nettleie (fiber) og forsikring. I tillegg kommer vedlikehold.

 

Anonymous poster hash: c6e90...3c6

Skrevet

Har ikke lån. Betaler mellom 30-40000 i eiendomskatt, renovasjon, strøm, forsikring, brøyting, nettleie (fiber) og forsikring. I tillegg kommer vedlikehold.

 

Anonymous poster hash: c6e90...3c6

I året, ikke pr mnd ;-)

 

Anonymous poster hash: c6e90...3c6

Skrevet

1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg :)

Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da.

Skrevet

Nesten ingenting. Det er forsikkring, festeavgift og brøyting. Til sammen blir det rundt 350,- pr mnd

 

Anonymous poster hash: 62ee6...8b2

Skrevet

Takk for svar :) hi

 

Anonymous poster hash: a55da...ff3

Skrevet

1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg :)

Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da.

 

1000 kroner i strøm i måneden? På hytta? Bor du der fast eller?

 

Anonymous poster hash: 155c7...762

Skrevet

 

1000,- kr i strøm, 150,- renovasjon. 50,- i ekstrakort til dekoder, 200,- i forsikring Det er månedlige utgifter. Så kommer vedlikehold og brøyting i tillegg :)Rundt 2000,- i mnd med smått og stort da.

 1000 kroner i strøm i måneden? På hytta? Bor du der fast eller? Anonymous poster hash: 155c7...762

Haha, neida - absolutt ikke. Brukes om noe for lite ;-) Det er akonto. Avregnes en gang i året. Det ender som regel ut på ca det beløpet.

Skrevet

Har ikke lån. Har ca 1000 kr i mnd i faste utgifter, men går i pluss siden vi leier den ut flere måneder i året.

 

Anonymous poster hash: 7f928...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...