Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Både min og samboers familie har dåpskjoler som brukes ved dåp i familiene.... Min samboers er 102 år og min har moren min strikket for 22 år siden... Nå er dilemmaet at beg vil bruke vår og samboer vil bruke deres... Vår forrige sønn ble døpt i min families kjole! Hvordan vinne diskusjonen??! Anonymous poster hash: 4ce33...968
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Kan dere ikke bruke den fra hans familie denne gangen? Rettferdig Anonymous poster hash: bf5ad...73e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Da bruker du mannens denne gangen, det er rettferdig. Men når dere kommer hjem fra kirken bytter du kjole og tar noen bilder av ungen i din familie sin kjole også. Anonymous poster hash: 8e6d8...426
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Da er det mest rettferdig å døpe dette barnet i den andre kjolen. Så får du heller bytte kjole etter dåpen. Anonymous poster hash: cfe3e...66a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg må vel gi meg da....😐 Det vart lurt å bytte kjole etter kirken slik at begge kjolene blir brukt ✌️ Anonymous poster hash: 4ce33...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå