Gå til innhold

Ang dåpskjole


Anbefalte innlegg

Skrevet

Både min og samboers familie har dåpskjoler som brukes ved dåp i familiene.... Min samboers er 102 år og min har moren min strikket for 22 år siden... Nå er dilemmaet at beg vil bruke vår og samboer vil bruke deres... Vår forrige sønn ble døpt i min families kjole! Hvordan vinne diskusjonen??!

 

Anonymous poster hash: 4ce33...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke bruke den fra hans familie denne gangen? Rettferdig

 

Anonymous poster hash: bf5ad...73e

Skrevet

Da bruker du mannens denne gangen, det er rettferdig. Men når dere kommer hjem fra kirken bytter du kjole og tar noen bilder av ungen i din familie sin kjole også.



Anonymous poster hash: 8e6d8...426
Skrevet

Da er det mest rettferdig å døpe dette barnet i den andre kjolen. Så får du heller bytte kjole etter dåpen.

 

Anonymous poster hash: cfe3e...66a

Skrevet

Jeg må vel gi meg da....😐

Det vart lurt å bytte kjole etter kirken slik at begge kjolene blir brukt ✌️

 

Anonymous poster hash: 4ce33...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...