Gå til innhold

Hvordan løse dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en kar i 8 måneder nå og det virker som om han er litt flau over tissen sin. Jeg har aldri egentlig sett den for når vi er ferdig med sex og har ligget i sengen en stund reiser han seg opp med ryggen til og går i dusjen. Når det gjelder sexlivet vårt er jeg stort sett fornøyd men det blir litt ensformig da jeg enten er på topp eller han. Har jo kjent at tissen ikke er det største jeg har vært borti men det gjør meg ingen verdens ting. Jeg liker han for den han er men jeg skulle ønske han kunne slappe litt av når det gjelder akuratt dette. Er jo ikke noe jeg vil bringe opp heller da jeg ikke vil gjøre ting enda mer flaut for han. For det virker som han plages med dette.

Hvordan løse dette på en avslappet måte, er det noe jeg burde snakke med han om eller la det være?

Anonymous poster hash: c944a...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har datet en kar i 8 måneder nå og det virker som om han er litt flau over tissen sin. Jeg har aldri egentlig sett den for når vi er ferdig med sex og har ligget i sengen en stund reiser han seg opp med ryggen til og går i dusjen. Når det gjelder sexlivet vårt er jeg stort sett fornøyd men det blir litt ensformig da jeg enten er på topp eller han. Har jo kjent at tissen ikke er det største jeg har vært borti men det gjør meg ingen verdens ting. Jeg liker han for den han er men jeg skulle ønske han kunne slappe litt av når det gjelder akuratt dette. Er jo ikke noe jeg vil bringe opp heller da jeg ikke vil gjøre ting enda mer flaut for han. For det virker som han plages med dette.

Hvordan løse dette på en avslappet måte, er det noe jeg burde snakke med han om eller la det være?

Mannen var også sånn. Har sagt mange ganger at jeg er fornøyd med utstyret og etter 1 års tid sluttet han å "gjemme seg".

Anonymous poster hash: 5dc61...6b9

Skrevet

Spør om han vil ha en bj? :P

Anonymous poster hash: 70f1c...265
Skrevet

Jeg håper dette går seg til etterhvert for jeg er fornøyd med sånn som han er. Hadde gjerne gitt han en bj hvis han hadde gitt utrykk for at det er det han vil ha men som sagt. Virker som han ikke klarer og slappe av på den fronten.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...