Gå til innhold

April/mars 2015 skravletråd


Frkmaria1993

Anbefalte innlegg

Slitsomt og sitte på buss ja når man har ekstrem svangerskaps kvalme -.- aldri mer at jeg tar buss i 9 timer sikkert oppholdt meg på doen her i allefall i 2 timer til sammen -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har kvalmen også kommet snikende, 7 + 3 i dag. Foreløpig bare kvalm og ikke oppkast. Har heldigvis en dag igjen på jobb, så har jeg fri i 1 1/2 uke frem til ul. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen også kommet snikende, 7 + 3 i dag. Foreløpig bare kvalm og ikke oppkast. Har heldigvis en dag igjen på jobb, så har jeg fri i 1 1/2 uke frem til ul. Gleder meg :)

Blir ikke din termin da i mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har kvalmen også kommet snikende, 7 + 3 i dag. Foreløpig bare kvalm og ikke oppkast. Har heldigvis en dag igjen på jobb, så har jeg fri i 1 1/2 uke frem til ul. Gleder meg :)

Blir ikke din termin da i mai?

 

Hun står i terminlista på 29 april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her har kvalmen også kommet snikende, 7 + 3 i dag. Foreløpig bare kvalm og ikke oppkast. Har heldigvis en dag igjen på jobb, så har jeg fri i 1 1/2 uke frem til ul. Gleder meg :)

Blir ikke din termin da i mai?

 

Har termin 29. april i følge gynekologen. Har kort syklus og lutealfase. Vet nøyaktig når el skjedde. Mulig jeg går over termin og føder i mai, men termin er altså i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går jammen meg fort, skal til første legetime til tirsdag :) men er ikke så glad i fastlegen min, hun er så uinteressert uansett årsak man er der, så det blir vel å fylle ut helsekort og ta noen blodprøver, ikke noe annet. Vet jeg må tilbake og ta glukosebelastningtest, gleder meg ikke til den, er skikkelig kvalmende :(

Endret av Chloe30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!

 

Jeg har akkurat samme type fastlege, så det første jeg gjorde etter første kontroll var å bestille time til jordmor neste gang. Allerede nå føler jeg meg mye mer velkommen der enn på legekontoret, og da har jeg bare snakket med en trivelig dame på telefonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes første legetime var skikkelig skuffende. Akkurat bytta fastlege og de hadde satt av dobbelttime til meg siden jeg er førstegangs. Men de var så forsinka så fikk følelsen av at dama helst ville dytte meg ut igjen døra så fort som mulig. Så vi fylte egentlig bare ut helsekort. Håper det blir bedre hos jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

 

Jeg har akkurat samme type fastlege, så det første jeg gjorde etter første kontroll var å bestille time til jordmor neste gang. Allerede nå føler jeg meg mye mer velkommen der enn på legekontoret, og da har jeg bare snakket med en trivelig dame på telefonen :P

Har tenkt å bestille time til jordmor, men ønsker å vente litt, siden jeg jobber med kommunens 2 eneste jordmødre, og jeg har ikke helt lyst til å fortelle jobben om dette helt enda :) verdens søteste jordmor ;) Men hvis det viser seg at jeg må følges opp hvis jeg får høyt blodsukker på belastningstesten, skal jeg til jordmor på sykehuset... : P reiser på ferie i 2 uker om noen dager :D forteller jobben om dette etter ferien og bestiller time hos jordmora da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk faktisk mye bedre enn forventet på første legekontroll idag. Hun tok seg tid for en gangs skyld og sa at jeg bare måtte ringe hvis det skulle være noe, eller om jeg ble så dårlig at jeg trengte sykemelding :) Skal tilbake for glukosebelastning etter høstferien, gleder meg ikke til den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med første kontroll. Ser for meg at ting blir litt mer virkelige da. Selv må jeg vente enda et par uker til det, men skal på ul på mandag (9 + 1) og grugleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Noen andre her, som har begynt og få litt mage? Tok bilde idag :) legger ut så hadde vært koselig om andre også legger ut ett bilde av den voksende mage:)

post-858579-0-09374600-1412092042_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...