Gå til innhold

Hvis du hadde en kjeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ca 130 kvadratmeter og du hadde penger til å gjøre hva du vil med den, hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: d5685...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningsrom, vinkjeller, spa bad med infrarød bastue, gjesterom med eget bad

Skrevet

I kjelleren vår har vi en stor kjellerstue, to soverom, bad/vaskerom, matbod, verksted/bod og en liten bod til.

Det jeg overhodet ikke kunne tenke meg å være foruten er kjellerstuen, hvor ungene har det meste av leker, TV og TV-spill, madrasser på gulvene så de kan ha overnattingsgjester osv. Det kjellerstuen blir virkelig brukt mye og det er så deilig å ha et sted som ungene kan ha uforstyrret besøk av venner, det betyr at de er her mye og ikke alltid er ute og farter (de eldste er 10 og 13 år).

Er også veldig glad i matboden, den er mørk og kjølig, vi oppbevarer poeter og allverdens tørrvarer som jeg kjøper når det er salg i store kvanta. Har også et ekstra kjøleskap der inne.

I den ene boden har vi to store frysere, det er også gull synes jeg.

Anonymous poster hash: 43d3f...ac7
Skrevet

Treningsrom, stor bod med skyvedørsgarerober.

Anonymous poster hash: 0fe3c...c75

Skrevet

Vi har kjellerstue, vaskerom og flere boder. Ville ikke vært foruten kjellerstue, matbod og vaskerom. Vurderer å omdanne badet der nede til treningsrom.

Skrevet

Stort vaskerom med mulighet for klestørking, plass til et ordentlig system for sortering av skittentøy og benkplass så det er mulig å brette klær på vaskerommet. 

Kjellerstue

Stor bod med skap/hyller.

Kontor/gjesterom.

Anonymous poster hash: cd1b1...2f0
Skrevet

Treningsrom og en kjellerstue/kinorom.

Anonymous poster hash: af8e0...d5d

Skrevet

Kjellerstue til ungene som er ganske lydisolert med tanke på kommende år som sannsynligvis innebærer vorspiel ;) En skikkelig matbod og en fornuftig innredet bod til å oppbevare klær osv og et hobbyrom. I tillegg et vaskerom dersom jeg ikke hadde det noe annet sted i huset.

Anonymous poster hash: 0e4fd...7e5
Skrevet

Treningsrom, stor bod med skyvedørsgarerober.

Og kjellerstue :)

Skrevet

jeg har kjellerstue, kontor/lagringsrom, kjølerom, vedbod, mannerom, vaskerom og gang

Anonymous poster hash: f21f1...8ff
Skrevet

Her skal det innredes kjeller med lydisolert kjellerstue til barna, et soverom, bad, vaskerom og et rom som blir både garderobe og oppbevaringsrom. Sistnevnte har inngangsdør.

Anonymous poster hash: 1f9ea...59f

Skrevet

Laget en skikkelig dungeon - med fangehull og det hele :D

Skrevet

130 kvadrat ekstra?  :danse:

Tv-stue er en drøm.

Også vil jeg ha et hobbyrom til alt stasjet mitt, scrapping, symaskin m.m. Spabad er en annen drøm. 

Kanskje en liten hybelleilighet, så poden kan flytte inn i når den tid kommer.

Anonymous poster hash: 8663a...2df
Skrevet

Vi har grovinngang/vaskerom for gårdsklær. Kjellerstue som barna bruker, soverom/gjesterom, musikkrom, flere boder, både store og små, bad, teknisk rom. Er veldig glad i bodene mine, og liker å organsiere de. Det ene rommet har garderobestenger i lange baner med hyller over og under, da kan jeg f.eks klargjøre alt til juledagene til hele familien. Egentlig burde jeg ha flyttet veldig mye av det vi har på vaskerommet i hovedetasjen ned dit. Gjør ikke noe om jeg må gå en ekstra trapp de sjeldene gangene vi trenger redningsvester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...