Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par forskjellige spørsmål.. 

Etter brudd med barnefar. 

Hvor lang tid brukte du på å komme deg videre/få deg ny? 

Hvor lang tid brukte han på å komme seg videre/finne ny?

Og hvor lang tid brukte du på å introdusere ny partner for barnet/barna?

Hvor lang tid brukte barnefar?

Trenger bare å se om jeg syns noe har skjedd litt for fort.. 

Anonymous poster hash: 76f67...037
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange år siden dette nå, men jeg fant en ny etter 1 1/2 år, eksen har ikke funnet noen ny.

Introduserte den nye (er gift med han nå) for barna ganske fort, noen få uker etter tipper jeg.

Anonymous poster hash: 03be4...f8c
Skrevet

Jeg flyttet for 9 mnd. Jeg har savner han ikke som partner, men jeg har ikke hatt noe sterkt behov for å finne en ny heller enda. Det skyldes nok litt at han ikke har gått videre. Jeg har en på lur da. En jeg er interessert i å bli bedre kjent med, og som føler det samme for meg. Men akkurat med han så blir ting litt komplisert, så vi drøyer det litt.

Ingen av oss har derfor heller introdusert noen ny partner for ungene.

Skrevet

Takk for svar :) 

Tilleggsspørsmål, hvor gamle var barna? :)

Skrevet

3 år tok det, hadde et veeeldig kort forhold i den tida,men fant ikke mannen i mitt liv før det var gått 3 år, tror det gikk tre mnd før han ble introdusert for barna.

Skrevet

Okei, jeg har jo såklart ikke kommet meg videre enda, 4 mnd siden bruddet. (vi var sammen i over 4 år)

Exen fant seg en ny dame etter 3,5 mnd.. Introduserte barna etter å ha kjent dama i 3 uker (var sammen i halvannen uke), før han introduserte barna.. 

Prøvde å stoppe det, men fikk bare beskjed om at det var hans barn og han gjorde som han ville.. 

Syns ikke akkurat det var helt greit.. 

I tillegg prater han dritt om nye dama si hver gang han er her.. skjønner ingenting..

HI

Skrevet

Var sammen med ex i ti år. Var dødt de siste to årene så sånn sett ferdig med forholdet lenge før den tid. Etter tre mnd fortalte min kompis meg at han hadde følelser for meg. Etter å ha tenkt meg om fant jeg ut at de var gjengjeldt. Barna kjente han jo sånn sett fra før... Dette er ett år siden. Vi snakker om å flytte sammen om ca ett års tid. Barna ser oss ikke som kjærester, men som venner selvom de klart legger merke til at vi tilbringer mer tid med han nå enn tidligere. Han sover ofte hos oss, men jeg er nøye med at de får mye alene tid med meg også. Han har ingen foreldre rolle for barna, men er med oss i brorparten av det dagligdagse vi gjør som en familie. Barna er tre og fem år og jeg har 60% omsorg for de.

Min eks fant seg ny dame etter to mnd. De valgte å introdusere barna for hverandre etter 3. Daten. Det gikk til helvete ganske raskt, de krangler non stop og har store problemer, men fordi min eks nå har en farsrolle for hennes barn holder de sammen. De bor så godt som sammen, men har ikke meldt adr endring.

Anonymous poster hash: 9695d...49f

Skrevet

Min eks gikk fordi han hadde truffet en annen. Så hvor fort gikk det? Et halvt år før bruddet. Hun traff datteren vår noen uker etter det, hun var da sju måneder. For meg tok det tre år før jeg traff en ny og et år etter det traff han datteren min.

Skrevet

Min eks gikk fordi han hadde truffet en annen. Så hvor fort gikk det? Et halvt år før bruddet. Hun traff datteren vår noen uker etter det, hun var da sju måneder. For meg tok det tre år før jeg traff en ny og et år etter det traff han datteren min.

Nei? Sånn en drittsekk.. :/

Her var det mye flørting med andre i bildet.. Men jeg savner han, dessverre.. Selv om han har funnet seg ny.. De var sammen i litt over en uke, kjent ho i litt over 3 uker før han introduserte barna.. Syns dt gikk altfor fort.. Snakk om å gidde å tenke på barna :/

Skrevet

Fikk ny kjæreste 2 år etter bruddet med min eks. Han fikk ny dame på rundt samme tiden. Tok vel 8-9 mnd. før ungene traff han. Nå er vi gift og har vert sammen i over 11 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...