Gå til innhold

jøss for ei sippe!

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forkjølet og derfor litt underernært på søvn (hosting, snyting, sår hals osv). Har konfrontert ei venninne som har skuffet meg, og er litt stressa for et arrangement jeg skal være med å arrangere om kort tid. 

Har ikke sett ungene på en uke, og hentet de i dag. 3. klassingen klarer ikke å tie stille, hun har noe å si hele tiden. Og jeg mener hele tiden. Når hun da står å maser og snakker i ett, samtidig som jeg skal lage middag, og får unnskyldninger fra venninnen min så tipper det litt over for meg. Tårene bare kommer!

Jeg stod med ryggen til datteren min, så hun fikk det ikke med seg, for snufsete er jeg jo uansett.

Men jeg synes jo selv at jeg overreagerer. Jeg har jo ikke sett de på en uke, og de har begynt på skolen i mellomtiden, så jeg får jo kjempedårlig samvittighet!

Vet ikke helt hvorfor jeg sier det,  jeg måtte vel kanskje bare få det ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forkjølelse og dermed underskudd på søvn kan tære på noen og enhver. God klem til deg og god bedring :-)

Anonymous poster hash: e6eda...385

Skrevet

Føler med deg.

Her begynte jeg nesten å tute mine modige tårer på badet nettopp - fikk mensen og ble så glad, for det forklarer sippe-deppe-sovedårlig-sinne-frustrasjons-altergaltmedalt-humøret jeg har hatt de siste dagene.

Mensen skulle egentlig ikke kommet på noen dager, men synes det er supert, for jeg kjenner allerede at kroppen er i ferd med å roe seg. Phu!

HI, du har jo hatt et tøft år med masse påkjenninger, når man så blir syk og lite søvn midt i en periode som alltid er litt følelsesbetont (skolestart) og samtidig har hatt venninneskuffelser, da kan det bli for mye for enhver. Godt det er helt, håper du blir superraskt frisk igjen nå! Klem :)

Anonymous poster hash: aad20...106
Skrevet

Takk, jeg begynner nesten å sippe av medfølelsen deres også  :forkjola::grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...