Gå til innhold

"Dødens highway" på VG(betal)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det og som kan lime inn..?

Anonymous poster hash: 62dd4...51d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Er i Sverige og får ikke kjøpt VG.

Anonymous poster hash: 77221...892

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?

Anonymous poster hash: 59f14...b05

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?

Du forstår ikke hvorfor noen vil lese triste/tragiske nyhetssaker?

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?Anonymous poster hash: 59f14...b05

hallo, det er en nyhetssak, vel og merke må man betale for å lese artikkelen, men likevel, det er ofte det nyhetene består av; tragedier!

Anonymous poster hash: 71725...ac5

Skrevet

Du trenger ikke lese det om du ikke vil #16:57, men jeg ville det i dag :)

Er det ulovlig? Det visste jeg ikke :huh:

Anonymous poster hash: 1b0c9...cf3
Skrevet

Det er bare å google Highway of Tears så kan du lese om det.

Anonymous poster hash: ea982...1e6

Skrevet

Ligger dokumentar om saken på YouTube også..

Skrevet

Takk :)

Anonymous poster hash: 1b0c9...cf3
Skrevet

Så betal selv da.

Anonymous poster hash: 93216...fa2

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?Anonymous poster hash: 59f14...b05

Du forstår ikke hvorfor noen vil lese triste/tragiske nyhetssaker?Anonymous poster hash: 77221...892

Jo jeg forstår det: enkelte liker å meske seg i andres ulykke. Ikke særlig høyverdig.

Skrevet

Du forstår ikke hvorfor noen vil lese triste/tragiske nyhetssaker?Anonymous poster hash: 77221...892
Jo jeg forstår det: enkelte liker å meske seg i andres ulykke. Ikke særlig høyverdig.

Godt mulig, men ikke derfor jeg leser slike nyheter.

Skrevet

hallo, det er en nyhetssak, vel og merke må man betale for å lese artikkelen, men likevel, det er ofte det nyhetene består av; tragedier!Anonymous poster hash: 71725...ac5

Det er ingenting av nyhetsverdi over dette. Ikke noe som har skjedd den siste uka, og som man publiserer for å få inn tips etc. Kun "underholdning" som vi bør holde oss for gode til å lese - all den tid vg ikke holder seg for god til å ikke publisere det. Money talks.

Skrevet

Jo jeg forstår det: enkelte liker å meske seg i andres ulykke. Ikke særlig høyverdig.Anonymous poster hash: 59f14...b05
Godt mulig, men ikke derfor jeg leser slike nyheter. Anonymous poster hash: 77221...892

Hvorfor leser du det da?

Skrevet

Du trenger ikke lese det om du ikke vil #16:57, men jeg ville det i dag :) Er det ulovlig? Det visste jeg ikke :huh:Anonymous poster hash: 1b0c9...cf3

Det er ulovlig å kopiere åndsverk ja.

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

59f14af7bc9efd0c7986ab44362bab05] 59f14...b05 [/acronym]

Jo jeg forstår det: enkelte liker å meske seg i andres ulykke. Ikke særlig høyverdig.Anonymous poster hash: 59f14...b05
Godt mulig, men ikke derfor jeg leser slike nyheter. Anonymous poster hash: 77221...892
Hvorfor leser du det da?

Hvorfor jeg leser triste saker og nyheter?

Fordi jeg liker å ha et innblikk av hva som skjer rundt i verden. Jeg er interessert i samfunnet og nyheter generelt.

Skrevet

Det er ulovlig! Og hvorfor denne trangen til å lese om andres tragedie?Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

Hvorfor leser du det da?Anonymous poster hash: 59f14...b05

Fordi jeg liker å ha et innblikk av hva som skjer rundt i verden. Jeg er interessert i samfunnet og nyheter generelt. Anonymous poster hash: 77221...892

Eksempel på en trist nyhetssak av NYHETSverdi, er parteringsdrapet på Sunnmøre. Det er noe som har skjedd nå i det siste. En vei i Canada hvor folk har dødd gjennom 45 år, er bare sensasjonistisk å skrive om.

Skrevet

Hvorfor leser du det da?Anonymous poster hash: 59f14...b05

Fordi jeg liker å ha et innblikk av hva som skjer rundt i verden. Jeg er interessert i samfunnet og nyheter generelt. Anonymous poster hash: 77221...892

Eksempel på en trist nyhetssak av NYHETSverdi, er parteringsdrapet på Sunnmøre. Det er noe som har skjedd nå i det siste. En vei i Canada hvor folk har dødd gjennom 45 år, er bare sensasjonistisk å skrive om.

Det må da være opp til vær enkelt å vurdere. Jeg har ikke lest noe om denne saken som jeg kan huske. Hadde jeg vært i Norge hadde jeg kjøpt VG.

Skrevet

Hjelpe meg! Hvem bryr seg om hi har interesse av å lese artikkelen..? Er vel ikke noe problem det? Du må jammen være en solstråle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...