Gå til innhold

Turnus på sykehjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å jobbe på sykehjem hver 3.helg fra oktober. En tidligvakt og en senvakt. Bare i helger det lar seg gjøre siden jeg har en på 7 mnd, men veldig greit med en ekstra inntekt da jeg er student på nett. 

Noen som har jobbet på sykehjem som vil fortelle litt om det og hvilke oppgaver dere har hatt? Som ikke er utdannet innen det.

Anonymous poster hash: d6f2e...350
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenstell, matservering, mating, er du heldig er det tid til å være litt "selskapsfame". Følge på wc, bytte bleier, følge beboerne til sengs for å hvile, prate, leieendring i seng for de som ikke kommer seg opp. Kveldsstell, pusse tenner, oppmuntre, tja....

Anonymous poster hash: accf8...7ad

Skrevet

Ingen dag er lik. Og jeg syns det er veldig gøy, er assistent.

I hovedsak er det stell, alt fra dusj og bleieskift til å klippe negler, ta på leppestift og ta ulike tester man Lærer etter hvert.

Ellers handler mye om ernæring. Samt forfallent arbeid (brette tøy osv).

Det sosiale. Er også viktig. Å sitte i stua og prate når det er rolig, eller ta en trilletur om noen vil.

Det er hardt arbeid. Men er du ydmyk og lærevillig, så tar du det lett.

Jeg er absolutt ille utdannet innen dette, men syns det er en kjempefin jobb (jobber deltid ved siden av høyskole (ikke spl.)

Anonymous poster hash: 723f0...93d

Skrevet

Jeg tenkte å høre om sykehjemmet her trenger vikar. Er det best å ringe eller møte opp og snakke med de tror dere? Hva gjorde dere?

Anonymous poster hash: 93854...116

Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg tenkte å høre om sykehjemmet her trenger vikar. Er det best å ringe eller møte opp og snakke med de tror dere? Hva gjorde dere?

En vennine som jobber der og så trengte de folk så hadde hun nevnt meg til sjefen. Så fikk jeg nummeret og ringte henne. Er ikke noe jeg vil egentlig men skal vel takle det. Kan ikke si nei til 250 i timen på senvakt!

Anonymous poster hash: d6f2e...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...