Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Begynner å jobbe på sykehjem hver 3.helg fra oktober. En tidligvakt og en senvakt. Bare i helger det lar seg gjøre siden jeg har en på 7 mnd, men veldig greit med en ekstra inntekt da jeg er student på nett. Noen som har jobbet på sykehjem som vil fortelle litt om det og hvilke oppgaver dere har hatt? Som ikke er utdannet innen det. Anonymous poster hash: d6f2e...350
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Morgenstell, matservering, mating, er du heldig er det tid til å være litt "selskapsfame". Følge på wc, bytte bleier, følge beboerne til sengs for å hvile, prate, leieendring i seng for de som ikke kommer seg opp. Kveldsstell, pusse tenner, oppmuntre, tja.... Anonymous poster hash: accf8...7ad
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Ingen dag er lik. Og jeg syns det er veldig gøy, er assistent. I hovedsak er det stell, alt fra dusj og bleieskift til å klippe negler, ta på leppestift og ta ulike tester man Lærer etter hvert. Ellers handler mye om ernæring. Samt forfallent arbeid (brette tøy osv). Det sosiale. Er også viktig. Å sitte i stua og prate når det er rolig, eller ta en trilletur om noen vil. Det er hardt arbeid. Men er du ydmyk og lærevillig, så tar du det lett. Jeg er absolutt ille utdannet innen dette, men syns det er en kjempefin jobb (jobber deltid ved siden av høyskole (ikke spl.) Anonymous poster hash: 723f0...93d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg tenkte å høre om sykehjemmet her trenger vikar. Er det best å ringe eller møte opp og snakke med de tror dere? Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: 93854...116
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Dytt Anonymous poster hash: 93854...116
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Jeg tenkte å høre om sykehjemmet her trenger vikar. Er det best å ringe eller møte opp og snakke med de tror dere? Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: 93854...116 En vennine som jobber der og så trengte de folk så hadde hun nevnt meg til sjefen. Så fikk jeg nummeret og ringte henne. Er ikke noe jeg vil egentlig men skal vel takle det. Kan ikke si nei til 250 i timen på senvakt! Anonymous poster hash: d6f2e...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå