bIomstre Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Og denne dagen som begynte så fint. Solskinn og følging av forventningsfull skolestarter til sin andre skoledag. Deilig gåtur til jobb, og en kurv med epler som noen hadde hengt ut på gjerdet med en værsågod-lapp! Så gikk jeg altså rett i et møte og fikk vite at vi må si opp en haug med folk fra 1 september. Videre opp på plassen min hvor det ikke venter en bursdagsivitasjon fra en kollega slik jeg forventet. Da ble jeg veldig flat... Med ett var jeg liksom både venneløs og arbeidsløs! Vet jo ikke om jeg er blandt de uheldige, men jeg har jo da greid det kunststykket å ryke uklar med sjefen for tida, så jeg føler jo at dette er en perfekt annledning for ledelsen til å kvitte seg med et problem. ...og ingen morsomme helgeplaner som kan få opp humøret, skikkelig på felgen altså.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Huff så leit! Krysser fingrene for at du beholder jobben. Hiver meg på hatet jeg også - "måtte" legge lavkarbo på hylla på ferien da Kroatia hadde et noe dårlig utvalg av de varene jeg er vandt med. - det hjelper til på nr. 2. Jeg er nå på avkarbotisering igjen og det er no dritt. - det førte også til nr. 3. Jeg la på meg noen kilo, har hatt en del magesmerter og føler meg oppblåst og rar. - i nettbanken sto det svart på hvitt hvor masse penger vi har brukt på ferien - mobilen vil ikke være venn med meg, jeg sikler på ny, men er usikker pga. punktet over.
bIomstre Skrevet 15. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2014 Avkarbotisering høres kjipt ut! Da kan jeg altså ikke invitere deg med på litt fredagsfråtsing for å bøte på flatheten... Dobbeltsukk! Nei, får komme meg hjem, det begynner vel snart å regne
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Isj, så kjedelig. Selv har jeg lite hat om dagen, annet enn at jeg har mensen, er sykt snopesjuk og heller ikke orker å trene.
☆☆☆ Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Så leit Har det heilt middels for tida, ingen spesifikk hat å melde om men masse smårusk. I alle fall smått målt mot ditt.
Iiiiik Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Æsj, det var da en bedriten inngang på helgen Håper ikke du er en av de som må slutte!
Bustetroll Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 (endret) Flat og hat:MensenStressende dagGråtende barnSavner broren minKjede seg hjemmeBarn som våkner 5 ganger pr natt, våkner opp i min seng, og begynner morgenen kl 4.30Litt elskBarn som ender opp i min seng. Når hun på 4-5 runden står og roper "app!? app!?", så løfter jeg henne med glede over på mitt rom. Elsker å våkne med den lille minien min. Selv om jeg våkner 19 ganger til ila natten av spark i ansiktet og et hode som skal bruke mitt hode som pute. Det er egentlig bare et stort ELSK, for det er så innmari koselig! Har fått nytt bord i dag. Fra finn. Kostet egentlig 500 (nytt 5000!!), men fikk beskjed om at jeg kunne få det hvis jeg hentet det. Så nå er alt rotet som før var på og under det gamle bordet, ryddet ned i de fine skuffene i det nye flotte bordet mitt. Egentlig skulle jeg bytte bordet til noe litt mindre. Viste seg at bordet var enda større enn det gamle. Men det er så vakkert at det gjør ingenting <3 Endret 15. august 2014 av Bustetroll
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Avkarbotisering høres kjipt ut! Da kan jeg altså ikke invitere deg med på litt fredagsfråtsing for å bøte på flatheten... Dobbeltsukk! Nei, får komme meg hjem, det begynner vel snart å regne Det er kjipt! Men jeg vet at det blir bedre når karbohydratene er ute av kroppen Spiser nøtter når jeg blir sjuk etter noe jeg vet jeg kjøpte på ferien, men ikke får spise.. Ingen sjokolade på meg når hatet stiger :/
ms.Pond Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Uff så leit, blomstre. Krysser fingrene for deg og sender en god helgeklem! Her er jeg egentlig kvalmt lykkelig og har svevd på min egen lille rosa sky siden onsdag. Så jeg skal ikke klage på noe, egentlig Men sender gjerne litt glade vibber ut til de som trenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå