Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Jeg fjerna min igår på grunn av hårtap, skaffa meg i samme slengen p-ring ettersom jeg har fast partner og lite ønske om et barn nå. Men jeg tenker jeg vil la kroppen hvile litt etter å ha blitt hormonbehandlet konstant i ett år, så skal vente 1 mnd eller to til mensen har kommet tilbake. Men når opphører egentlig virkningen av p-staven? Kan vi ha sex uten kondom nå liksom, eller hvordan er nå egentlig dette? Anonymous poster hash: 4dea5...92d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Hvis du ikke vil bli gravid bør du absolutt ikke ha sex uten noen form for prevensjon! Når du har tatt ut p-staven så har du ingen form for prevensjon. Noen kan bruke lang tid på å få eggløsning/bli fruktbar og noen er fruktbare rett etter fjerning. Dette vet man ikke på forhånd! Som sagt, hvis du ikke ønsker å bli gravid så bruker du prevensjon Anonymous poster hash: 9fb72...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå