Gå til innhold

Dere som har hatt p-stav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fjerna min igår på grunn av hårtap, skaffa meg i samme slengen p-ring ettersom jeg har fast partner og lite ønske om et barn nå. Men jeg tenker jeg vil la kroppen hvile litt etter å ha blitt hormonbehandlet konstant i ett år, så skal vente 1 mnd eller to til mensen har kommet tilbake. Men når opphører egentlig virkningen av p-staven? Kan vi ha sex uten kondom nå liksom, eller hvordan er nå egentlig dette? :)



Anonymous poster hash: 4dea5...92d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil bli gravid bør du absolutt ikke ha sex uten noen form for prevensjon! Når du har tatt ut p-staven så har du ingen form for prevensjon. Noen kan bruke lang tid på å få eggløsning/bli fruktbar og noen er fruktbare rett etter fjerning. Dette vet man ikke på forhånd! Som sagt, hvis du ikke ønsker å bli gravid så bruker du prevensjon :)



Anonymous poster hash: 9fb72...6a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...