Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Vil gjerne at leiligheten skal skille seg ut og se innbydende ut! Den er 80m2, to år gammel, hvite gipsvegger, moderne høyglanskjøkken... Anonymous poster hash: 23f7e...d97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Du får profesjonelle til å ta seg av det. Meglere har ofte et firma de bruker til å style, leie inn møbler osv. Selvgjort er ikke velgjort i 95 % av tilfellene. Anonymous poster hash: bb32a...08c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Vet du hva det koster evt? Vi har ikke allverdens da vi bygger hus... Hi Anonymous poster hash: 23f7e...d97
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg syns de fleste "stylede" leiligheter på Finn.no ser kliss like ut, samme møblene, samme dilldallet. Det treffer ikke meg - jeg vil ikke bo i en interiørkatalog... Anonymous poster hash: 6f445...b3e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Vi gjorde det enkelt. Tok vekk alt av nips og pynt. Så satt jeg frem en rosa vase med rosa\lilla blomster i. Hadde lille duk på bordet og matchende lilla puter i sofaen.. Som sto til sofaen og gardiene som er i en nøytral farge. Pass på at det er en rød tråd, lite dill dall og at helheten ser bra ut. Less is more. På kjøkkenet hadde jeg kun en krydderplante og en pen oljeflaske. Badet var tømt for alt, utenom ett hånkle som lå pent brettet ved vasken. Se i andre finn annonnser og se hva de har gjort og hvordan de har stylet det. Sjekk kjøkkenbutikker og butikker med badeinnredninger og se hva pynt de har. Anonymous poster hash: c850d...8ad
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg syns de fleste "stylede" leiligheter på Finn.no ser kliss like ut, samme møblene, samme dilldallet. Det treffer ikke meg - jeg vil ikke bo i en interiørkatalog... Anonymous poster hash: 6f445...b3e Det slipper du også. Møblene følger ikke med på kjøpet vet du. De er der for å gi et inntrykk av hva man kan gjøre med leiligheten... Anonymous poster hash: a0c23...e66
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 ey - takk for oppklaringen! Selvsagt følger ikke møblene med, men jeg får ikke noe ekstra positivt inntrykk av en leilighet som er stylet. Da er det bedre å se bilder av leiligheter med et snev av personlighet og en potteskjuler fra hver prestegjeld... Anonymous poster hash: 6f445...b3e
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Vet ikke, google: style leilighet salg prisDa får du blant annet denne: http://www.klikk.no/bolig/boligokonomi/article909695.eceVille også hørt med megler Anonymous poster hash: bb32a...08c
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Vi gjorde det enkelt. Tok vekk alt av nips og pynt. Så satt jeg frem en rosa vase med rosa\lilla blomster i. Hadde lille duk på bordet og matchende lilla puter i sofaen.. Som sto til sofaen og gardiene som er i en nøytral farge. Pass på at det er en rød tråd, lite dill dall og at helheten ser bra ut. Less is more. På kjøkkenet hadde jeg kun en krydderplante og en pen oljeflaske. Badet var tømt for alt, utenom ett hånkle som lå pent brettet ved vasken. Se i andre finn annonnser og se hva de har gjort og hvordan de har stylet det. Sjekk kjøkkenbutikker og butikker med badeinnredninger og se hva pynt de har. Anonymous poster hash: c850d...8ad Det er sant, lett å gjøre det selv. Hvis du HI synes det er vanskelig med farger, kanskje du har en venninne som er flink med slikt. Jeg booket styling og mener faktisk at jeg kunne gjort det bedre selv ved å gjøre som hun over nevner... Anonymous poster hash: 77a2f...54b
Følelsesvims Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Ville ikke brukt penger på det, med mindre du har dårlig tid eller skal selge noe spesielt. Rent og pent, minimalistisk og nøkternt. Jeg satte veldig pris på å få kaffe på visning, og ene hadde også twist Var godt på en hektisk visning rett etter jobb! Sørg for at det dere ser på som fordeler med leiligheten kommer godt frem. Og ha godt lys! Hvis dere skal "investere" i noe som helst stylingmessig hadde jeg kjøpt noen ekstra lamper. Bruk litt tid til å se på finn, og se hvordan andre gjør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå