Gå til innhold

Noen med sony z2 her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det - evt hvor finner jeg taleopptak på denne dingsen? Google vil ikke hjelpe meg idag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde z1, og mener bestemt at det lå på en av hovedmenyene. Bilde av en mikrofon også het den tale eller noe

Skrevet

Jeg hadde z1, og mener bestemt at det lå på en av hovedmenyene. Bilde av en mikrofon også het den tale eller noe

Ingen tale knapp her ;( Finner heller ikke på innstilling...Ser ut som z2 ikke har, men det er nesten rart det og :P jeg spiller gitar, så denne taleopptaket er litt viktig for meg, haha! ;-)

Skrevet

Du kan jo bare laste ned en da. Er nok masse gratisapper :) Sikkert med flere funksjoner enn den  standaropptakeren også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...