spiresnart Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Er det - evt hvor finner jeg taleopptak på denne dingsen? Google vil ikke hjelpe meg idag
Bustetroll Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Jeg hadde z1, og mener bestemt at det lå på en av hovedmenyene. Bilde av en mikrofon også het den tale eller noe
spiresnart Skrevet 15. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2014 Jeg hadde z1, og mener bestemt at det lå på en av hovedmenyene. Bilde av en mikrofon også het den tale eller noe Ingen tale knapp her ;( Finner heller ikke på innstilling...Ser ut som z2 ikke har, men det er nesten rart det og jeg spiller gitar, så denne taleopptaket er litt viktig for meg, haha! ;-)
Bustetroll Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Du kan jo bare laste ned en da. Er nok masse gratisapper Sikkert med flere funksjoner enn den standaropptakeren også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå