Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Noen som driver med det? Tenkte å ta med barna, synes deres barn det er gøy? Anonymous poster hash: c5ff9...383
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Ja, det er jo perfekt familiesyssel. Kan være så nerdete det bare vil, jeg synes det er gøy Anonymous poster hash: 95cd6...50f
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Mannen elsker det! Sikkert veldig gøy for barn også...Vår er litt lita enda. Anonymous poster hash: 7f43a...a8b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Bra noen synes orientering og geocatching er gøy Jeg synes det er kjempekjedelig. Men er glad i være ute i skog og mark da. Så da gjør jeg det uten geocatching/orientering involvert. Anonymous poster hash: d820d...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Bra noen synes orientering og geocatching er gøy Jeg synes det er kjempekjedelig. Men er glad i være ute i skog og mark da. Så da gjør jeg det uten geocatching/orientering involvert. Anonymous poster hash: d820d...6c6 Jeg er også veldig glad i å være ute i skog og mark. Elsker å gå tur og kan gjerne gå lange turer på "måfå". Problemet er at barna ikke alltid synes det er like moro, så tenkte kanskje geocaching kunne hjelpe. Da får mor trimma og ungene kan gå på "skattejakt". HI. Anonymous poster hash: c5ff9...383
Mandala Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Mine elsker geocaching! Spesielt de cachene med bokser der man kan bytte en leke eller annen liten ting. Det er mest eksen som driver på med dette med barna. Jeg har ikke satt meg inn i nettsiden enda.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Bra noen synes orientering og geocatching er gøy Jeg synes det er kjempekjedelig. Men er glad i være ute i skog og mark da. Så da gjør jeg det uten geocatching/orientering involvert. Anonymous poster hash: d820d...6c6 Jeg er også veldig glad i å være ute i skog og mark. Elsker å gå tur og kan gjerne gå lange turer på "måfå". Problemet er at barna ikke alltid synes det er like moro, så tenkte kanskje geocaching kunne hjelpe. Da får mor trimma og ungene kan gå på "skattejakt". HI. Anonymous poster hash: c5ff9...383 Sikkert gøy for dem med et sånt prosjekt ja Anonymous poster hash: d820d...6c6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Hvordan uttales det egentlig? Vurdert å prøve, men må vite hvordan jeg sier det først :-D Anonymous poster hash: e20c7...dc3
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Aldri når jeg er alene, men sammen med ungene. Er ikke vanskelig å få de med ut på langturer når vi skal lete etter skatter Og så får man jo sneket inn litt læring også Anonymous poster hash: 2bad8...ff4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå