Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Lagde noen her om dagen med sukker/kanel, tomatpure,ost og skinke og pizzasnurrer laget jeg utenom, så da gadd jeg ikke stappe pizzafyll i horna. Kan man f.eks ha sjokoladefyll i horn? Evt noe annet godt pålegg? Hva bruker du? Anonymous poster hash: 3bb5b...cf8
kråkemamma Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Syltetøy(eplemos feks) Fetaost/soltørka tomater/pesto (da en litt grovere deig) Sjokoladefyll er sikkert knallgodt. Det må jeg prøve neste gang
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Syltetøy(eplemos feks) Fetaost/soltørka tomater/pesto (da en litt grovere deig) Sjokoladefyll er sikkert knallgodt. Det må jeg prøve neste gang Takk for tips. Ja, jeg syntes sjokoladefyll høres digg ut? Jeg elsker å varme frosne horn i mikroen, og da blir jo sjokoladen flytende og varm når man tar den ut av mikro .-) Men har selv aldri prøvd! Anonymous poster hash: 3bb5b...cf8
Anonym bruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Synes faktisk de tradisjonelle med ost og skinke er best. Anonymous poster hash: b33a0...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå